Δεδομένης της πλήρους γνώσης που διαθέτετε για τα προϊόντα σας, θα προσφέρετε μια αποτελεσματική και άμεση διαχείριση της επιστροφής, συμβάλλοντας στην εξαιρετική και ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς.
Η διαχείριση των αιτημάτων επιστροφής προϊόντων θα βρίσκεται στη δική σας κρίση και εστιάζεται σε ελαττωματικά προϊόντα, αλλά και σε ελλιπή προϊόντα ή εξαρτήματα μίας παραγγελίας.
Για κάθε παραγγελία που ο καταναλωτής εκφράζει την πρόθεση να προχωρήσει σε επιστροφή, θα λαμβάνετε ενημέρωση μέσω email με τίτλο “Αίτημα επιστροφής παραγγελίας” και η παραγγελία θα εμφανίζεται στις Επιστροφές → Αιτήματα επιστροφών
Για τη διαχείριση της επιστροφής
-
Θα πρέπει να διαχειρίζεστε το κάθε αίτημα εντός 8 εργάσιμων ωρών ή - 16 εργάσιμων ωρών σε περίπτωση γραπτής επικοινωνίας με τον πελάτη, διαφορετικά θα θεωρείται ως αυτόματη αποδοχή.
- Αν επιλέξετε:
Aποστολή εξαρτήματος (στη περίπτωση ελλιπής παραγγελίας)
-> δημιουργία επιπλέον αποστολής για την αποστολή του μέρους της παραγγελίας που λείπει.
Αποδοχή
-> θα πραγματοποιείται δρομολόγηση της επιστροφής από τον πελάτη προς το κατάστημα
Απόρριψη
-> το κατάστημα θα πρέπει να καταχωρήσει τους λόγους που απορρίπτει την επιστροφή, ενώ ο πελάτης θα ενημερώνεται αυτόματα μαζί με τα σχόλια του καταστήματος σχετικά με την απόρριψη
Επικοινωνία με τον χρήστη (γραπτή ή τηλεφωνική)
-> το κατάστημα, θα μεταβαίνει στην “Καρτέλα πελάτη”, και είτε θα καταχωρεί τον τηλεφωνικό του αριθμό και θα επιλέγει “Κλήση”, είτε θα συντάσσει ticket προς τον χρήστη. Κατόπιν της επικοινωνίας πρέπει να επιλεγεί η “Αποδοχή” ή “Απόρριψη”
Τι σας συμβουλεύουμε
- Ελέγχετε τακτικά το πεδίο Επιστροφές → Αιτήματα επιστροφών ώστε να τα διαχειρίζεστε άμεσα για την εξασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας αγοράς του πελάτη
- Αποφύγετε να αφήνετε αιτήματα χωρίς διαχείριση.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποδεχθείτε ένα αίτημα επιστροφής, παρακαλούμε επιλέξτε την επιλογή "Αποδοχή". - Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανακατευθύνετε τον πελάτη σε αντιπροσωπεία, μπορείτε να σημειώσετε στον λόγο απόρριψης τα στοιχεία επικοινωνίας και το Skroutz να επικοινωνήσει με τον πελάτη.
- Αν εντοπίσετε, από τα σχόλια του πελάτη, πως δεν έχει κατανοήσει τη λειτουργία ενός προϊόντος (π.χ. Δεν μπορεί να το θέσει σε λειτουργία), μπορείτε κατά την απόρριψη να κάνετε περιγραφή της λειτουργίας του, είτε να του την περιγράψετε σε τηλεφωνική επικοινωνία.