Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Τι μπορώ να κάνω μέσω της διαδικασίας ελέγχου ελαττωματικών προϊόντων;
Μέσω της σχετικής λειτουργίας μπορείτε να καταγράφετε την πορεία κάθε προϊόντος που επιστρέφεται ως ελαττωματικό και να ενημερώνετε τον πελάτη άμεσα — χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση της ομάδας υποστήριξης του Skroutz. Έτσι, επιλύετε πιο γρήγορα τις επιστροφές και ενισχύετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
Πού εμφανίζεται ο λόγος επιστροφής και τα σχόλια του πελάτη;
Όταν μια επιστροφή δηλωθεί λόγω ελαττώματος, ο λόγος επιστροφής και τυχόν σχόλια του πελάτη για το πρόβλημα με το προϊόν, εμφανίζονται στη σελίδα της παραγγελίας. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε τι έχει δηλώσει ο πελάτης για τη δυσλειτουργία.
Τι κάνω μόλις ολοκληρώσω τον τεχνικό έλεγχο;
Αφού γίνει ο τεχνικός έλεγχος, θα πρέπει να:
-
Μεταβείτε στη σελίδα της επιστροφής.
-
Επιλέξετε την ενέργεια “Αποτέλεσμα Ελέγχου”.
-
Δηλώσετε αν το ελάττωμα επιβεβαιώνεται ή όχι και ποια θα είναι η επόμενη ενέργεια.
-
Μεταφορτώσετε σχετικό πόρισμα από το τεχνικό τμήμα σας.
Η ενημέρωση θα πρέπει να γίνεται ακολουθώντας την διαδικασία μέσω του χώρου συνεργατών και όχι μέσω ticket, για την πιο άμεση ενημέρωση του χρήστη
Ποιες επιλογές έχω για να δηλώσω το αποτέλεσμα;
Στη σελίδα του αποτελέσματος ελέγχου έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μία από τις παρακάτω επιλογές και να ανεβάσετε το αντίστοιχο πόρισμα από την ομάδα διενέργειας του εκάστοτε ελέγχου:
Όχι (το ελάττωμα δεν επιβεβαιώθηκε)
ή Ναι (το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε)
- Επισκευή χωρίς χρέωση (εντός εγγύησης)
- Επισκευή με επιπλέον χρέωση (εκτός εγγύησης)
- Αντικατάσταση (εντός εγγύησης, προαιρετική η μεταφόρτωση πορίσματος)
- Δεν επισκευάζεται (εκτός εγγύησης, δεν παρέχεται επισκευή με χρέωση)
ΣημειώσειςΈνας καταναλωτής μπορεί να υποβάλλει ένα αίτημα επιστροφής (εντός 30 ημερών από την παράδοση) με αιτιολογία “Είναι ελαττωματικό” για ένα προϊόν που μπορεί να επιδιορθωθεί και επιλέγει το είδος της αποζημίωσης που επιθυμεί, ανάμεσα στα εξής:
|
Ενδέχεται να ζητηθεί πρόσθετο φωτογραφικό υλικό/video σε ορισμένες περιπτώσεις με σκοπό την απόδειξη ορθής λειτουργίας ή φθοράς από κακή χρήση του χρήστη, με στόχο την εξάλειψη κάθε αμφιβολίας από τη μεριά του πελάτη για τον έλεγχο που διενεργήθηκε και το πόρισμα αυτού.