Το Skroutz αναλαμβάνει την ευθύνη της αποζημίωσης του καταστήματος για προϊόντα που κατά την επιστροφή τους στο κατάστημα διαπιστώθηκε φθορά ή καταστροφή εκ μέρους του αγοραστή ή/και της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών, καθώς και για προϊόντα που χάθηκαν από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών κατά τη μεταφορά τους.
Πιο συγκεκριμένα, το κατάστημα οφείλει να παραλαμβάνει όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
Αν κατά την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα διαπιστωθεί φθορά ή καταστροφή του, δίνεται η δυνατότητα υποβολής αιτήματος αποζημίωσης μέσω ειδικής διαδικασίας που ακολουθείται στο Χώρο Συνεργατών μέχρι και 7 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή αυτού. Το αίτημα αποζημίωσης θα πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο που πιστοποιεί τη φθορά ή καταστροφή του (π.χ. φωτογραφία από κατεστραμμένη συσκευασία ή από το προϊόν, και κατά περίπτωση και ανάλογα με το είδος του προϊόντος προς επιστροφή πόρισμα εξουσιοδοτημένου τεχνικού κ.α). Κατ' εξαίρεση και μόνο σε περιπτώσεις που εντοπίζεται βλάβη του προϊόντος, η οποία θα πρέπει να επιβεβαιωθεί από εξουσιοδοτημένο service, η υποβολή του αιτήματος μπορεί να γίνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών, και σε περίπτωση που το επίσημο service βρίσκεται στο εξωτερικό, θα πρέπει η υποβολή του αιτήματος να έχει πραγματοποιηθεί εντός 30 εργάσιμων ημερών.
Κατόπιν του αιτήματος αποζημίωσης, θα γίνεται έλεγχος από το Skroutz ως προς την υπαιτιότητα της φθοράς ή καταστροφής. Εάν αυτή οφείλεται αποδεδειγμένα σε υπαιτιότητα του καταναλωτή ή της μεταφορικής εταιρείας, θα παρέχεται αποζημίωση που υπολογίζεται ως εξής, βάσει του μέγιστου ποσοστού αποζημίωσης ανά κατηγορία προϊόντων και της τελικής τιμής πώλησης χωρίς ΦΠΑ.
(Τα παρακάτω ποσοστά αποζημίωσης θα τεθούν σε ισχύ από τις 04/03. Έως και τις 03/03, μπορείτε να ενημερωθείτε για την ισχύουσα πολιτική αποζημίωσης από εδώ)
Ποσοστά Αποζημίωσης Ανά Κατηγορία
Κατηγορία Προϊόντων | Ποσοστό Αποζημίωσης |
Adult | 70% |
Audio - Video | 80% |
Auto - Moto | 70% |
Επαγγελματικά - B2B | 80% |
Καλλυντικά & Είδη περιποίησης | 80% |
Βιβλία - Είδη Γραφείου - Σχολικά Είδη | 80% |
Ηλεκτρονικές συσκευές | 90% |
Μόδα - Αξεσουάρ | 70% |
FMCG - Είδη καπνιστή | 80% |
Gaming | 80% |
Κήπος - Εργαλεία | 80% |
Προϊόντα Υγείας & Υγιεινής | 80% |
Hobby - Εποχιακά Είδη | 70% |
Σπίτι - Είδη Κουζίνας | 70% |
Διακόσμηση - Έπιπλα | 80% |
Παιδικά - Βρεφικά | 70% |
Κινητά & Τηλεφωνία | 90% |
Κατοικίδια | 70% |
Μικρές Οικιακές Συσκευές | 80% |
Αθλήματα | 70% |
Παιχνίδια | 70% |
Λευκές Οικιακές Συσκευές - Θέρμανση & Κλιματισμός | 90% |
Ειδικοί Όροι Αποζημίωσης
- Καταστροφή Προϊόντος: Αποζημίωση που αντιστοιχεί στο μέγιστο ποσοστό ανά κατηγορία, βάσει της τελικής τιμής πώλησης χωρίς ΦΠΑ τη στιγμή της αγοράς.
- Μερική Φθορά Προϊόντος: Αποζημίωση που αντιστοιχεί στο 40% της τελικής τιμής πώλησης χωρίς ΦΠΑ.
- Καταστροφή Εργοστασιακής Συσκευασίας: Αποζημίωση που αντιστοιχεί στο 20% της τελικής τιμής πώλησης χωρίς ΦΠΑ.
- Απώλεια Προϊόντων Κατά τη Μεταφορά: Αποζημίωση που αντιστοιχεί στο μέγιστο ποσοστό ανά κατηγορία, βάσει της τελικής τιμής πώλησης χωρίς ΦΠΑ.
Οποιοδήποτε αίτημα επαναξιολόγησης επί της απόφασης αποζημίωσης ή του ποσοστού αυτής μπορεί να γίνει έως και 7 εργάσιμες ημέρες μετά την ενημέρωση για την αποζημίωση ή μη του καταστήματος.
Όριο Συνολικής Αποζημίωσης
Το συνολικό ποσό αποζημίωσης που το Skroutz καταβάλλει στα καταστήματα δεν μπορεί να ξεπεράσει το 0.75% του ετήσιου τζίρου του καταστήματος μέσω του Skroutz Marketplace. Για τα νέα καταστήματα, το όριο του 0.75% αρχίζει να εφαρμόζεται μετά από τα πρώτα 200€ σε τζίρο ή μετά τους πρώτους τρεις μήνες από την αποστολή της πρώτης τους παραγγελίας μέσω του Skroutz Marketplace, όποιο από τα δύο προηγηθεί χρονικά.
Σε περίπτωση που το κατάστημα δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα μήνες από την πρώτη παραγγελία στο Skroutz Marketplace, θα γίνεται αναγωγή σε ετήσια βάση.