Το νέο μας εργαλείο είναι ο καθημερινός σας σύμβουλος επιχειρηματικών αποφάσεων. Αναλύστε τις τάσεις σε προϊόντα και κατηγορίες, τόσο στο κατάστημα σας όσο και στο Skroutz, δείτε δεδομένα για τον ανταγωνισμό και αποφασίστε με σιγουριά για το επόμενο βήμα του καταστήματος σας.
Αγοράστε τα πακέτο σας εδώ
Πώς να βοηθήσω την επιχείρησή μου
1. Γνωρίστε καλύτερα το κατάστημά σας
Κατανοήστε σε βάθος τις δυνατές κατηγορίες του καταστήματος σας και αναγνωρίστε έγκαιρα τις αδύναμες περιοχές. Αναλύστε τα επιτεύγματα της επιχείρησης σας σε όλα τα επίπεδα των κατηγοριών του Σκρουτζ και αποφασίστε με αξιόπιστα δεδομένα που να επικεντρώσετε τις προσπάθειες σας για ανάπτυξη και επιπλέον κερδοφορία.
Tip: Αναζητήστε ανάμεσα στις κατηγορίες εκείνες που είναι αποδοτικότερες και διατηρήστε την τάση τους με απόθεμα και καλό επίπεδο service. Αποφασίστε την ενίσχυση των υπόλοιπων κατηγοριών με προσφορές, διαφήμιση και εισαγωγή νέων προϊόντων.
2. Μάθετε πως τα πάτε σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Η δυναμική μιας επιχείρησης καθορίζεται από το πόσο ανταγωνιστική είναι μέσα σε ένα σύνολο ομοειδών καταστημάτων. Σε αυτή την περιοχή δεδομένων ανακαλύψτε που κατατάσσεται το κατάστημα σας στο Σκρουτζ, όχι μόνο σε γενικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο κατηγοριών / υποκατηγοριών.
Tip: Δείτε σε ποιες κατηγορίες αποδίδετε καλύτερα και σε ποιες ο ανταγωνισμός δείχνει να προηγείται. Αποφασίστε στρατηγικές τόνωσης της γκάμας σας τιμολογιακά και επιχειρησιακά, για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει για το κατάστημα σας.3. Μάθετε έγκαιρα τις τάσεις της αγοράς
Η πληροφορία για τις τάσεις ολόκληρων κατηγοριών αποτελεί εργαλείο για κάθε κατάστημα που θέλει να προηγείται του ανταγωνισμού. Αυτά τα δεδομένα σας δίνουν έγκαιρη πρόσβαση σε εναλλαγές στις προτιμήσεις των χρηστών, ανάλογα με την περίοδο στην οποία βρισκόμαστε.
Tip: Δείτε ποιες κατηγορίες παρουσιάζουν έντονες αυξητικές τάσεις και αποφασίστε να τονώσετε το απόθεμα και την ποικιλία των προϊόντων που προσφέρετε. Ενισχύστε τη θέση σας με εντονότερη προβολή του καταστήματος σε αυτές τις κατηγορίες και δοκιμάστε την επέκταση σε επιχειρηματικά πεδία που σας διαφοροποιούν από ομοειδή καταστήματα.Τι πρέπει να γνωρίζω για το απόθεμά μου
1. Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τα προϊόντα σας
Τα προϊόντα του καταστήματος σας δεν έχουν σταθερή απόδοση μέσα στο χρόνο. Η κατανόηση της τρέχουσας συμπεριφοράς των σημαντικότερων από αυτά, μπορεί να σας οδηγήσει σε γρήγορες και επιδραστικές αποφάσεις.
Tip: Εντοπίστε τα δυνατά, αλλά και τα αδύνατα ανά περίοδο προϊόντα σας και λάβετε τιμολογιακή ή επιχειρησιακή δράση για να διατηρήσετε ή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.- i. Προϊόντα με την καλύτερη απόδοση
Tα top προϊόντα σας βάσει τζίρου είναι το δυνατό σας μέρος του assortment. Σε αυτούς τους κωδικούς φαίνεται να σας προτιμούν οι χρήστες έναντι του ανταγωνισμού.
Tip: Εντοπίστε τα δυνατά, αλλά και τα αδύνατα ανά περίοδο προϊόντα σας και λάβετε τιμολογιακή ή επιχειρησιακή δράση για να διατηρήσετε ή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. - ii. Προϊόντα που πουλήθηκαν περισσότερο στον ανταγωνισμό
Προϊόντα που διαθέτετε στο κατάστημα, αλλά δεν είστε αποτελεσματικοί σε επίπεδο πωλήσεων. Σε αυτούς τους κωδικούς, οι οποίοι παράγουν ικανοποιητικό τζίρο, φαίνεται να μην κερδίζετε μερίδιο της αγοράς.
Tip: Ελέγξτε την τιμολογιακή σας πολιτική, τη διαθεσιμότητα των κωδικών και βελτιώστε την επιχειρησιακή σας απόδοση, για να γίνετε πιο θελκτικοί στους χρήστες. - iii. Προϊόντα με σημαντική αυξητική τάση
Το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις από περίοδο σε περίοδο. Στα προϊόντα που παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη τζίρου σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, θα βρείτε ευκαιρίες για διεύρυνση του βραχυπρόθεσμου αλλά και μεσοπρόθεσμου τζίρου σας.
Tip: Φροντίστε για την επάρκεια αποθέματος στα hero products και εξετάστε δυνατότητες περαιτέρω προώθησης σε κωδικούς που μοιάζουν να έχουν δυναμική στο κατάστημα σας. - iv. Προϊόντα με σημαντική πτωτική τάση
Δεν είναι δυνατόν όλα τα προϊόντα να έχουν πάντοτε καλή απόδοση, αλλά εσείς μπορείτε τώρα να δείτε για ποια από αυτά αξίζει να αναλάβετε άμεση δράση. Μπορείτε άμεσα να γνωρίζετε ποιοι κωδικοί δεν έχουν ικανοποιητική πορεία και να τη συγκρίνετε με τη γενική τους τάση μέσα στο Σκρουτζ.
Tip: Βγείτε μπροστά, προωθήστε τα προϊόντα και αντιστρέψτε τη δυναμική τους με πληθώρα δράσεων, όπως αλλαγές τιμών, διαφήμιση και bundles. Ή αντίστροφα, αφαιρέστε από τη γκάμα σας προϊόντα που δεν ελκύουν πια το κοινό σε όλη την αγορά.
2. Κατανοήσετε καλύτερα την αγορά στη νο1 πλατφόρμα
Όσο κι αν γνωρίζετε καλά το πόσο αποδοτική είναι η προϊοντική σας γκάμα, πάντα υπάρχουν κι άλλοι κωδικοί που προκαλούν το ενδιαφέρον των χρηστών. Με τα insights για τα προϊόντα που δεν διαθέτετε στο κατάστημα σας, σας ανοίγεται μια νέα διάσταση σε δεδομένα της αγοράς και σας βοηθά να προχωρήσετε σε αποφάσεις επέκτασης.
Tip: Εντοπίστε πολύ δυνατά προϊόντα που δεν προσφέρετε, μάθετε το εύρος του ανταγωνισμού και αποφασίστε να καλύψετε ανάγκες της αγοράς με δυναμικό τρόπο.- i. Προϊόντα που πούλησαν περισσότερο στο Skroutz
Σε κατηγορίες που δραστηριοποιείστε, υπάρχουν προϊόντα επιπλέον των δικών σας, με δυναμικές πωλήσεις. Η γνώση για την απόδοση τους, η εξοικείωσή σας με το brand, αλλά και το εύρος του ανταγωνισμού σας δίνουν το πλεονέκτημα να αποφασίσετε αν θα επενδύσετε πάνω τους.
Tip: Με τα διαθέσιμα δεδομένα, μπορείτε να δράσετε με αποφασιστικότητα για διεύρυνση της γκάμας, σε ανταγωνιστικές τιμές και άμεσες διαθεσιμότητες και να διεκδικήσετε μερίδιο της αγοράς. - ii. Προϊόντα που πωλούνται από λίγα καταστήματα στο Skroutz
Σε προϊόντα που δεν εμπορεύεστε ακόμη, υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερες ευκαιρίες και είναι ακριβώς εκεί που ο ανταγωνισμός είναι περιορισμένος.
Tip: Τα high sales προϊόντα που προσφέρουν λίγα καταστήματα είναι μια επιχειρηματική ευκαιρία. Αποφασίστε αν θέλετε να εισέλθετε δυναμικά, με προσφορές και καλούς χρόνους παράδοσης, που θα σας καταστήσουν προορισμό για τους χρήστες. - iii. Κορυφαίες αναζητήσεις στο Skroutz
Διαλέγοντας την αντίστοιχη περίοδο, μπορείτε να δείτε τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις χρηστών στο Σκρουτζ, αντιστοιχισμένες σε κατηγορίες του ενδιαφέροντός σας. Μπορείτε δηλαδή με μια γρήγορη αναζήτηση να δείτε αν καλύπτετε τις τάσεις με όσα προϊόντα προσφέρετε μέσω της πλατφόρμας.
Tip: Βρείτε προϊόντα που καλύπτουν τα ενδιαφέροντα των χρηστών και διαθέστε τα σε ανταγωνιστικές τιμές και γρήγορη παράδοση. Προωθήστε με προσφορές και διαφημίσεις, συναντώντας με την προσφορά σας τη διαφαινόμενη ζήτηση.