Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Υποστήριξη συνεργατών
Επιστροφή στο Skroutz.gr
Breadcrumbs
Υποστήριξη Συνεργατών Skroutz
Διαχείριση του Kαταστήματός σας
Διαχείριση Παραγγελιών
Διαχείριση Παραγγελιών
Πώς διαχειρίζομαι τις παραγγελίες μου;
Ακύρωση, αλλαγές & απόρριψη παραγγελιών: Τι πρέπει να κάνετε
Απορρίψεις και Λανθασμένες Αποστολές – Τι Ισχύει για τις Χρεώσεις;
Τι σημαίνει η "Διαθεσιμότητα" στο Skroutz και πώς επηρεάζει την επιχειρησιακή μου απόδοση;
Παρέχεται από τη Zendesk