- Μπορεί ο πελάτης να ζητήσει επιστροφή ενός προϊόντος λόγω κοντινής ημερομηνίας λήξης;
Ναι, εάν παρέλαβε κάποιο προϊόν (καλλυντικά, τρόφιμα, παραφάρμακα) που έχει σύντομη (εντός 6 μηνών από την παραλαβή) ή περασμένη ημερομηνία λήξης, μπορεί να μας το επιστρέψει.
- Πόσο χρόνο έχει ο πελάτης να υποβάλει ένα αίτημα επιστροφής για ελαττωματικό προϊόν;
Το αίτημα για ελαττωματικά είναι ανοιχτό για 2 χρόνια. Αν έχουν περάσει 2 χρόνια από την αγορά,η εγγύηση δεν ισχύει πλέον και για οποιοδήποτε service o πελάτης θα πρέπει να απευθυνθεί στην αντιπροσωπεία.
- Πόσο χρόνο έχει ο πελάτης να υποβάλει ένα αίτημα επιστροφής επειδή δεν του κάνει το συγκεκριμένο νούμερο;
Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής λόγω λάθους μεγέθους, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά του προϊόντος.
- Υπάρχουν εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης;
Ναι, υπάρχουν οι παρακάτω εξαιρέσεις:
- Τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή.
- Τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν
- Τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
- Τα προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
- Η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης
- Οι σφραγισμένες ηχητικές εγγραφές, οι σφραγισμένες εγγραφές βίντεο και το σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
Και σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται να παραλάβεις την επιστροφή και να κάνεις αίτηση αποζημίωσης
- Τι μπορώ να κάνω αν θέλω να ανακατευθύνω τον πελάτη σε αντιπροσωπεία;
Σε αυτή την περίπτωση προτείνεται να σημειώσετε στον λόγο απόρριψης τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να τα λάβει αυτόματα ο πελάτης
- Τι συμβαίνει αν ο πελάτης έχει αποσφραγίσει το προϊόν που θέλει να επιστρέψει;
Μπορεί να γίνει δεκτό ότι ο έμπορος μπορεί να διαθέσει το προϊόν μέσω ενεργειών (καθαρισμού ή απολύμανσης), χωρίς να αλλοιωθεί η ιδιότητά του, κατάλληλο για εκ νέου διάθεση στην αγορά.
Συνεπώς, η αφαίρεση από τον καταναλωτή του προστατευτικού περιτυλίγματος που αγοράστηκε μέσω του Διαδικτύου δεν τον εμποδίζει να ασκήσει το δικαίωμά του για υπαναχώρηση.
- Τι θα συμβεί αν αρνηθώ να παραλάβω ένα επιστρεφόμενο προϊόν;
Το κατάστημα οφείλει να παραλαμβάνει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Σε περίπτωση επανειλημμένων άρνησεων παραλαβής επιστρεφόμενων προϊόντων και μη παραλαβής τους εντός 10 ημερών από την πρώτη προσπάθεια παράδοσης τότε θα χρεώνεται με έξοδα διαχείρισης ύψους 100,00 ευρώ ενώ θα στερείται τη δυνατότητα υποβολής αιτήματος αποζημίωσης.
- Χρειάζεται ο πελάτης να επισυνάψει την απόδειξη για το προϊόν ώστε να γίνει δεκτή η επιστροφή;
Για να προχωρήσει η διαδικασία επιστροφής η επισύναψη απόδειξης είναι υποχρεωτική μόνο όταν πρόκειται για επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος.
- Τι να κάνω αν ο πελάτης στείλει πίσω άλλο προϊόν, αν λείπουν αντικείμενα από το επιστρεφόμενο πακέτο ή αν ο σειριακός αριθμός στη συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος δεν ταιριάζει με το προϊόν;
Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείς να κάνεις αίτημα αποζημίωσης για αυτήν την επιστροφή