Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Ο πελάτης επικοινωνεί τηλεφωνικά με το κατάστημα και ζητά ακύρωση ή αλλαγή. Τι κάνω;
Σε περίπτωση που ο πελάτης επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημά σας ζητώντας ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας, θα πρέπει να τον καθοδηγήσετε να υποβάλει το αίτημά του απευθείας στην ομάδα εξυπηρέτησης της Skroutz. Με αυτόν τον τρόπο, το αίτημα θα καταγραφεί επίσημα στο σύστημα, εξασφαλίζοντας τη διαφάνεια της διαδικασίας και τη συμμόρφωση με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR).
Δεν έχω το μέγεθος/χρώμα. Μπορώ να προτείνω άλλο;
Ναι, μπορείτε να προτείνετε στον πελάτη ένα εναλλακτικό προϊόν σε περίπτωση που το αρχικό δεν είναι διαθέσιμο (π.χ. διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα). Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε τη λειτουργία «Προτείνετε εναλλακτικό προϊόν» μέσα από την προβολή της παραγγελίας στον Χώρο Συνεργατών και επικοινωνήστε απευθείας με τον πελάτη. Η διαδικασία αυτή πραγματοποιείται εσωτερικά, χωρίς την ανάγκη παρέμβασης από την ομάδα της Skroutz.
Πώς αποφεύγω την απόρριψη παραγγελιών;
- Ενημερώνετε σωστά και έγκαιρα το XML ή το ERP σας
- Δηλώνετε παραλλαγές προϊόντων (π.χ. μέγεθος)
- Βεβαιώνεστε ότι οι τιμές είναι σωστές
- Απορρίπτετε έγκαιρα, όταν απαιτείται
Περισσότερα εδώ: Διαθεσιμότητες & XML
Σημαντικό για τα στατιστικά σας:
Η μη έγκαιρη διαχείριση παραγγελίας ή η απόρριψη επηρεάζει:
- Το ποσοστό διεκπεραίωσης
- Την αξιολόγηση του καταστήματος
- Ενδεχόμενη χρέωση προμήθειας 50% σε περίπτωση απόρριψης
✅ Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;
Χρησιμοποιήστε τον Βοηθό Επικοινωνίας με το Skroutz από τον Χώρο Συνεργατών ή επικοινωνήστε μαζί μας.