Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά
Πώς λειτουργεί ο κύκλος πληρωμών;
Ο κύκλος εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής του πελάτη:
-
Με κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι: Η πληρωμή πραγματοποιείται την επόμενη Πέμπτη από την εβδομάδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας
-
Με αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται την επόμενη Πέμπτη από την ημέρα που η μεταφορική αποδώσει τα χρήματα στη Skroutz
-
Με δόσεις (άτοκες ή έντοκες): Η πληρωμή πραγματοποιείται την Πέμπτη μετά την πάροδο 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας από τον χρήστη
Εάν έχει ενεργοποιηθεί το Smart Finance Πακέτο, οι πληρωμές από κάρτες μπορούν να γίνονται καθημερινά.
Πότε καταβάλλεται το ποσό στον τραπεζικό μου λογαριασμό;
Το ποσό καταβάλλεται κάθε Πέμπτη, όπως περιγράφηκε παραπάνω, απευθείας στον λογαριασμό της επιχείρησής σας.
Πώς ενημερώνομαι για τις πληρωμές που έχουν γίνει;
Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω του Χώρου Συνεργατών (Skroutz Merchants), στο πεδίο:
Πληρωμές και Χρεώσεις -> Λίστα πληρωμών
Εκεί:
-
Προβάλλονται όλες οι πληρωμές ανά εβδομάδα
-
Παρέχεται ανάλυση κάθε πληρωμής, με λεπτομέρειες για κάθε παραγγελία και τις σχετικές χρεώσεις/κρατήσεις
-
Υπάρχει ανάλυση επιστροφών, όπου σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, το ποσό αφαιρείται στην επόμενη πληρωμή
-
Αναρτώνται τιμολόγια πληρωμής κάθε 28 του μήνα που περιλαμβάνουν τις πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν την περίοδο από την 28η ημέρα του προηγούμενου από την έκδοση του τιμολογίου μήνα μέχρι την 27η ημέρα του τρέχοντα μήνα
Γιατί δεν έλαβα ολόκληρο το ποσό από μια παραγγελία;
Το ποσό που καταβάλλεται σε κάθε πληρωμή είναι καθαρό, δηλαδή αφαιρείται η προμήθεια της υπηρεσίας Skroutz Marketplace. Επιπλέον, σε περιπτώσεις επιστροφών ή αποζημιώσεων, μπορεί να γίνουν κρατήσεις ή συμψηφισμοί στην πληρωμή, οι οποίοι μειώνουν το τελικό ποσό
Πώς μπορώ να δω αναλυτικά τις κρατήσεις ανά παραγγελία;
Μέσω του Χώρου Συνεργατών:
-
Μεταβαίνεις στο Πληρωμές και Χρεώσεις -> Λίστα πληρωμών
-
Εκεί θα βρεις:
-
Ανάλυση ανά πληρωμή, με λίστα όλων των παραγγελιών.
-
Για κάθε παραγγελία, εμφανίζονται ξεχωριστά:
-
Η αξία του προϊόντος
-
Το ποσό της προμήθειας
-
Άλλες κρατήσεις ή συμψηφισμοί (π.χ. λόγω επιστροφών)
-
-
Μπορείς να κατεβάσεις την ανάλυση σε αρχείο XLS για εύκολη επεξεργασία και λογιστική παρακολούθηση.
Πού βρίσκω τα τιμολόγια που εκδίδει το Skroutz προς το κατάστημά μου;
Τα μηνιαία τιμολόγια αναρτώνται στον Χώρο Συνεργατών (Skroutz Merchants) στην ενότητα:
Πληρωμές και Χρεώσεις -> Λίστα πληρωμών
Τα τιμολόγια είναι διαθέσιμα κάθε 28 του μήνα, και περιλαμβάνουν όλες τις πληρωμές που έγιναν από 28 του προηγούμενου μήνα έως 27 του τρέχοντος μήνα, με δυνατότητα λήψης σε PDF μορφή
Πρέπει να εκδώσω απόδειξη ή τιμολόγιο στον πελάτη;
Τα καταστήματα είναι υπεύθυνα για την έκδοση νόμιμου παραστατικού (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο εφόσον ζητηθεί), απευθείας στον τελικό πελάτη για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται μέσω του Skroutz Marketplace.
Το παραστατικό πρέπει να συνοδεύει το προϊόν κατά την αποστολή ή να αποστέλλεται ηλεκτρονικά στον πελάτη μέσω από τον χώρο συνεργατών
Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την δυνατότητα να εκδίδετε και τιμολόγιο εφόσον ζητηθεί μέσα από τον χώρο συνεργατών επιλέγοντας Ρυθμίσεις-> Η επιχείρησή μου -> Παροχές
Αν το κατάστημά σας συμμετέχει στις κατηγορίες Laptops, Mobile Phones, Game consoles ή/και Tablets επιβεβαιώνετε απαιραίτητα ότι υποστηρίζετε και έκδοση τιμολογίου για αγορές χωρίς καταβολή του Φ.Π.Α. σύμφωνα με την τροποποίηση της ΠΟΛ 1150/2017, άρθρο 39α.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού, συμπεριλαμβανομένου του IBAN, θα πρέπει να συνδεθείτε στον Χώρο Συνεργατών. Από εκεί, μπορείτε να μεταβείτε στις Pυθμίσεις του λογαριασμού σας, έπειτα Skroutz Marketplace και να ενημερώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισάγει σωστά τα νέα στοιχεία για να αποφύγετε καθυστερήσεις στις πληρωμές σας.
Σε περίπτωση αλλαγής IBAN θα πρέπει να ανεβάσετε το αποδεικτικό του νέου λογαριασμού. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιβεβαίωσης, θα λαμβάνετε τις πληρωμές στον παλιό λογαριασμό.