Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Πότε μπορώ να κάνω αίτημα αποζημίωσης;
Το κατάστημα έχει τη δυνατότητα να υποβάλει αίτημα αποζημίωσης στις εξής περιπτώσεις:
-
Το προϊόν έχει υποστεί φθορά ή ζημιά κατά τη μεταφορά ή από τον πελάτη
-
Υπάρχει ελλιπές περιεχόμενο ή αλλοίωση συσκευασίας
Πού βλέπω τα αιτήματα αποζημίωσης;
Όλα τα αιτήματα εμφανίζονται στην πλατφόρμα συνεργατών, στην ενότητα:
👉 Επιστροφές > Αιτήματα αποζημίωσης
Εκεί μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία και την έκβασή τους.
Πώς δημιουργώ νέο αίτημα;
Μέσα από την εκάστοτε Παραγγελία ->Υποστήριξη-> Αίτηση Αποζημίωσης |
Επιλέξτε τον λόγο αποζημίωσης & την υπαιτιότητα και προσθέστε φωτογραφίες του προϊόντος & της συσκευασίας. |
Τι πρέπει να προσέξω για να εγκριθεί το αίτημα;
-
Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι ευκρινείς και να αποδεικνύουν τη φθορά
-
Το αίτημα πρέπει να υποβληθεί εντός των προβλεπόμενων χρονικών ορίων
-
Αν υπάρχει τεχνικός έλεγχος, βεβαιωθείτε ότι συνοδεύεται από σχετικό πόρισμα
Πώς θα ενημερωθώ για την εξέλιξη;
Θα λάβετε email ειδοποίησης για κάθε στάδιο της αξιολόγησης αλλά θα υπάρξει και ενημέρωση απευθείας μέσα από την καρτέλα Αιτήματα αποζημίωσης.
✅ Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια;
Χρησιμοποιήστε τον Βοηθό Επικοινωνίας με το Skroutz από τον Χώρο Συνεργατών ή δείτε το σχετικό μάθημα στο Skroutz Academy για να λύσετε κάθε σας απορία!