Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις ώρες λειτουργίας του καταστήματός μου και να προσθέσω ένα λογότυπο;
Για να ρυθμίσετε το ωράριο λειτουργίας του καταστήματός σας, πρέπει να ορίσετε τη θέση και το ωράριο λειτουργίας των σημείων παραλαβής σας, ώστε να διασφαλίσετε τον κατάλληλο συντονισμό με τις εταιρείες μεταφορών.
Επιλέξτε "Ρυθμίσεις" -> "Η Επιχείρησή μου" -> "Τα καταστήματά μου". Τροποποιήστε από εδώ το ωράριο καταστήματος.
Μπορείτε να προσθέσετε το λογότυπό σας για να ενισχύσετε την προβολή του καταστήματός σας. Επιλέξτε "Ρυθμίσεις" -> "Η Επιχείρησή μου" -> "Πληροφορίες Επιχείρησης"
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη της Skroutz αν έχω ερωτήσεις ή προβλήματα;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις ομάδες υποστήριξης της Skroutz χρησιμοποιώντας το σύστημα υποβολής εισιτηρίων στην Περιοχή Συνεργατών. Πλοηγηθείτε στο μενού επάνω δεξιά, επιλέξτε «Υποστήριξη» (Support) και στη συνέχεια «Νέο ticket» (Νέο ticket). Είναι σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά τη σωστή κατηγορία και υποκατηγορία για το ερώτημά σας, ώστε να λάβετε την ταχύτερη απάντηση. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε σαφείς και πλήρεις πληροφορίες κατά την υποβολή ενός εισιτηρίου.
Το Skroutz προσφέρει επίσης ένα βοηθό επικοινωνίας για να απαντά αυτόματα και άμεσα σε συχνές ερωτήσεις.
Έχετε απορίες σχετικά με μια παραγγελία; Ο βοηθός επικοινωνίας με το Skroutz είναι εδώ για να σας βοηθήσει! Αυτόματα και άμεσα, το bot σας παρέχει απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας. |
Ποια είναι τα βήματα για την αποδοχή μιας νέας παραγγελίας;
Όταν λαμβάνετε μια νέα παραγγελία, πρέπει να επιλέξετε την ώρα και την ημερομηνία παραλαβής ώστε να την παραλάβει η μεταφορική εταιρεία. Πρέπει επίσης να επιλέξετε τον αριθμό των δεμάτων για αποστολή, υπενθυμίζοντας ότι όλα τα πακέτα πρέπει να αποστέλλονται με παραστατικό. Μπορείτε να προσαρμόσετε τον αριθμό των δεμάτων ακόμη και μετά την αποδοχή της παραγγελίας. Τέλος, πρέπει να αποδεχτείτε την παραγγελία.
Τι πρέπει να κάνω αν πρέπει να απορρίψω μια παραγγελία;
Εάν χρειαστεί να απορρίψετε μια παραγγελία, θα πρέπει να το κάνετε το συντομότερο δυνατό επιλέγοντας το κουμπί απόρριψης, επιλέγοντας τον λόγο απόρριψης και επιβεβαιώνοντας. Αποφύγετε την απόρριψη παραγγελιών καθώς επηρεάζει αρνητικά την επιχειρησιακή απόδοση του καταστήματός σας. Δεν υποστηρίζεται η αποστολή λιγότερων ειδών ή προϊόντων από αυτά που παραγγέλθηκαν.
Τι γίνεται με τα τιμολόγια και τις πληρωμές;
Κάθε παραγγελία πρέπει να συνοδεύεται από το αντίστοιχο τιμολόγιο, είτε φυσικά στη συσκευασία είτε ψηφιακά μέσω του Χώρου Συνεργατών. Οι πληρωμές για ολοκληρωμένες παραγγελίες που πραγματοποιούνται με κάρτα διεκπεραιώνονται κάθε Πέμπτη.
Μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδο των πληρωμών σας στην Περιοχή Συνεργατών, μεταβαίνοντας στο “Skroutz Marketplace” -> “Πληρωμές” -> “Επιλογή διαστήματος” -> “Λίστα πληρωμών”.
Οι πληρωμές πραγματοποιούνται συνήθως την πρώτη Πέμπτη μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας για τις πληρωμές με κάρτα.