Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
Ποια είναι τα βασικά βήματα για την πώληση στο Skroutz Marketplace;
Η διαδικασία περιλαμβάνει γενικά τα ακόλουθα βήματα:
Ποια είναι μερικά από τα οφέλη που προσφέρει το Skroutz Marketplace στους πελάτες;
Το Skroutz Marketplace προσφέρει διάφορα χαρακτηριστικά που αγαπούν οι πελάτες, τα οποία μπορούν να ωφελήσουν έμμεσα τις πωλήσεις σας.
Αυτά περιλαμβάνουν επιλογές για αγορά τώρα και πληρωμή σε δόσεις, το πρόγραμμα επιβράβευσης Skroutz Plus με δωρεάν αποστολή και προσφορές, δωροκάρτες Skroutz, παραδόσεις στην Κύπρο και την ΕΕ, Skroutz Points για βολική παραλαβή, Express Delivery για χιλιάδες προϊόντα, εγγυήσεις προστασίας των καταναλωτών και δωρεάν επιστροφές.
Πώς εντάσσονται νέα καταστήματα στο Skroutz Marketplace;
Τα νέα καταστήματα που εντάσσονται στο Skroutz το κάνουν πλέον αποκλειστικά μέσω του μοντέλου Skroutz Marketplace. Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας και παρουσία του καταστήματός σας στο Skroutz υπάρχει ετήσια συνδρομή με κόστος 400 ευρώ (συν ΦΠΑ). Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να απενεργοποιήσετε το κατάστημά σας από το Skroutz και να διακόψετε τη συνεργασία. Οι παραγγελίες φέρουν τη χρέωση της προμήθειας που διαφέρει ανά κατηγορία προϊόντων.
Ποια είναι η προμήθεια της υπηρεσίας;
Με την προμήθεια του Marketplace καλύπτονται τα εξής:
- Υπηρεσία προβολής, προώθησης και πώλησης των προϊόντων
- Κόστος προστασίας πωλήσεων/φήμης/reviews (π.χ. δεν απαιτείται η διαχείριση reviews για μεταφορικές ή για για after sales καθώς τις ενέργειες τις αναλαμβάνει το Skroutz Marketplace)
Το κόστος προμήθειας υπολογίζεται ξεχωριστά για κάθε προϊόν της παραγγελίας βάσει του τιμολογιακού group στο οποίο ανήκει, ενώ το διαχειριστικό κόστος διαμορφώνεται βάσει του τόπου παράδοσης, του ογκομετρικού βάρους και του είδους του πελάτη που έχει κάνει την παραγγελία (Plus/Core user). Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις προμήθειες και τα κόστη στον Χώρο Συνεργατών, εδώ. |
Με το διαχειριστικό κόστος καλύπτονται τα εξής:
- Κόστος συναλλαγών (τραπεζικά κόστη)
- Κόστος εξυπηρέτησης πελατών
- Κόστος επιστροφών/ αντικαταστάσεων
- Κόστος διαχείρισης μεταφορικών
Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση του καταστήματός μου στο Skroutz Marketplace;
Η επιχείρησή σας πρέπει να πληροί ορισμένες προϋποθέσεις, μεταξύ των οποίων η ύπαρξη ενεργού ΚΑΔ λιανικής δραστηριότητας και ενεργού αριθμού εγγραφής στο Γ.Ε.ΜΗ. (Γενικό Εμπορικό Μητρώο). | |
Θα πρέπει επίσης να ολοκληρώσετε τις διαδικασίες eKYC, οι οποίες ενδέχεται να περιλαμβάνουν την παροχή εγγράφων όπως απόδειξη κατοικίας, απόδειξη εισοδήματος, απόδειξη οικονομικών στοιχείων/καταστάσεων και απόδειξη της επιχείρησης. |
Τι απόδειξη κόβω;
Για τα προϊόντα που πουλάτε μέσω Skroutz οφείλετε να εκδώσετε Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, εκτός και αν ο πελάτης ζητήσει τιμολόγιο. Αυτήν τη στιγμή, το τιμολόγιο είναι υποχρεωτικό για προϊόντα από τις παρακάτω κατηγορίες: Κινητά τηλέφωνα, Tablets, Laptops και παιχνιδομηχανές. Το παραστατικό που έχετε εκδώσει για μία παραγγελία πρέπει είτε να το συμπεριλάβετε στο πακέτο με τα προϊόντα της παραγγελίας είτε να το ανεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή στη σελίδα της παραγγελίας στο χώρο συνεργατών.
Πώς και πότε θα λαμβάνω πληρωμές για τις πωλήσεις μου;
Θα λαμβάνετε πληρωμές μία φορά την εβδομάδα για το συνολικό ποσό των ολοκληρωμένων παραγγελιών, με αφαίρεση του συνολικού ποσού της προμήθειας.
Πώς μπορώ να διαχειριστώ τα προϊόντα μου στο Skroutz Marketplace;
Μπορείτε να εισάγετε τα προϊόντα σας συνδέοντας το αρχείο XML ή εισάγοντας τα απευθείας στην πλατφόρμα μας χειροκίνητα. Θα μπορείτε να ορίσετε και να επεξεργαστείτε τις τιμές, τα επίπεδα αποθεμάτων και όλες τις άλλες πληροφορίες για τα προϊόντα καθόλη τη διάρκεια που το κατάστημα είναι ενεργό στο skroutz marketplace.
Πώς χειρίζομαι την εκτέλεση των παραγγελιών και την αποστολή;
Μόλις αποδεχτείτε μια παραγγελία, θα συσκευάσετε το προϊόν και μπορείτε απλά να επιλέξετε την ημέρα και την ώρα που θέλετε η εταιρεία ταχυμεταφορών να παραλάβει το πακέτο από το κατάστημά σας. Μαζί με την απόδειξη, θα εκτυπώσετε το voucher που έχουμε ετοιμάσει και θα δώσετε το πακέτο στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Από τη στιγμή που θα λάβετε την παραγγελία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, έχετε από 6 έως 8 εργάσιμες ώρες (9:00 με 18:00) να την αποδεχτείτε ή να την απορρίψετε. Μετά τις 8 ώρες η παραγγελία λήγει.
Πώς συσκευάζω τα προϊόντα της παραγγελίας;
Η συσκευασία των προϊόντων γίνεται από εσάς. Θα πρέπει η συσκευασία που θα χρησιμοποιήσετε να προστατεύει επαρκώς τα προϊόντα και να εσωκλείεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο, εφόσον δεν τα έχετε ανεβάσει σε ηλεκτρονική μορφή στη σελίδα της παραγγελίας στο χώρο συνεργατών. Προαιρετικά μπορείτε να συμπεριλάβετε και το έντυπο οδηγιών επιστροφής.
Τι κάνω σε περίπτωση επιστροφής;
Σε περίπτωση αίτησης επιστροφής κάποιου προϊόντος από τον πελάτη, αναλαμβάνουμε εμείς όλη τη διαδικασία αλλά και το κόστος επιστροφής. Εσείς απλά θα παραλάβετε από τον courier το επιστρεφόμενο πακέτο. Στην επόμενη πληρωμή από μέρους μας θα αφαιρέσουμε το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι αποδεκτή η επιστροφή λόγω φθοράς, υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε ένα αίτημα αποζημίωσης. Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε στο σχετικό άρθρο.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που σας έχουμε στο Skroutz Marketplace και είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή σας!
Θυμηθείτε να ελέγχετε τακτικά την πλατφόρμα εμπόρων Skroutz για ανακοινώσεις και ενημερώσεις!