Τι είναι;
Η Διαφήμιση Προϊόντων είναι μια νέα advertising υπηρεσία που παρέχουμε στους συνεργάτες μας, για να προωθήσουν τα τους με σήμανση "Ad".
Μέσω της υπηρεσίας Διαφήμισης Προϊόντων, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες, που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων σας όχι μόνο σε επίπεδο κατηγορίας - όπως μπορείτε να κάνετε μέχρι σήμερα - αλλά και στα προϊόντα που το κατάστημά σας διαθέτει αποκλειστικά και επιθυμείτε να αναδείξετε.
Θέσεις προβολής:
- Αποτελέσματα αναζήτησης
- Buy Box στο διαφημιζόμενο sku
Έτσι κερδίζετε:
- Αναγνωρισιμότητα και ενισχύετε την προβολή των προϊόντων που έχετε
- Βελτιώνετε τη δημοτικότητα των προϊόντων σας.
- Προσθέτετε ένα ακόμα δυνατό marketing εργαλείο για την προβολή σας μέσα στο Skroutz
- Έχετε απόλυτη ευελιξία στις διαφημίσεις σας
- Ελέγχετε αποτελεσματικά τη διαφημιστική δαπάνη σας
Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία;
Μέσα από τον Χώρο Συνεργατών -> Εργαλεία ανάπτυξης -> Διαφήμιση προϊόντων
Έπειτα μέσα από την σελίδα της υπηρεσίας επιλέγετε "Νέα καμπάνια" (επάνω δεξιά), και ακολουθείτε την διαδικασία όπως περιγράφεται παρακάτω.
Πώς δημιουργώ καμπάνιες;
Βήμα 1:
- Επιλέγετε όνομα για τη διαφήμισης, που θα εμφανίζεται μόνο σε εσάς, για πιο γρήγορη αναζήτηση της καμπάνιας.
- Επιλέγετε διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας.
- Βudget για τη διάρκεια της καμπάνιας.
Βήμα 2:
- Επιλέγετε τα αποκλειστικά προϊόντα του καταστήματός σας, που θέλετε να διαφημίσετε
Βήμα 3:
- Μπορείτε να ορίσετε το ίδιο bid σε όλα τα προϊόντα της καμπάνιας μέσω του γενικού Bid
- Μπορείτε να ορίσετε δικό σας Bid και για κάθε διαφορετικό προϊόν της καμπάνιας ή να αξιοποιήσετε το την επιλογή “Προτεινόμενο bid” στην οποία το σύστημα θα προσθέσει το bid αυτόματα.
- Το bid που κερδίζει τη διαφήμιση προσαρμόζεται σύμφωνα με το bid του αμέσως επόμενου στη δημοπρασία.
*Όταν έχετε επιλέξει πολλαπλά προϊόντα για μια διαφημιστική καμπάνια το budget θα δίνει προτεραιότητα στο προϊόν της διαφημιστικής καμπάνιας που έχει τις περισσότερες προβολές και τη πιθανότητα για περισσότερες πωλήσεις
Πώς λειτουργεί το bidding;
- Το "bidding" είναι μια δημοπρασία όπου οι συνεργάτες ανταγωνίζονται για να προβληθούν σε μια θέση διαφήμισης στην πλατφόρμα του Skroutz.
- Κάθε συνεργάτης ορίζει ένα ποσό που είναι διατεθειμένος να πληρώσει για την εμφάνιση του προϊόντος του.
-
Οι υψηλότερες προσφορές (bids) έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν τη δημοπρασία και να εμφανιστούν περισσότερο στην πλατφόρμα.
-
Έτσι τα αποκλειστικά σας προϊόντα αποκτούν μεγαλύτερη δημοφιλία στους χρήστες που ψάχνουν σχετικές κατηγορίες και αυξάνεται ο τζίρος σας.
Κόστος υπηρεσίας
Η χρέωση γίνεται ανά click (CPC) και μόνο εφόσον γίνει click στην διαφημιζόμενη κάρτα προϊόντος. To CPC μεταβάλλεται ανάλογα με τη κατηγορία και το bid που έχετε προσθέσει.
Για το κόστος της υπηρεσίας, η χρέωση γίνεται εβδομαδιαίως με παρακράτηση από το ποσό των Marketplace αγορών. Η συνολική χρέωση καταγράφεται στο μηνιαίο τιμολόγιο.
📌 Δείτε το σχετικό μάθημα στο Skroutz Academy για να λύσετε κάθε σας απορία! |