Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την ανακοίνωση, εδώ.
Η ορθή διεκπεραίωση μιας παραγγελίας παίζει καθοριστικό ρόλο στην αγοραστική εμπειρία ενός καταναλωτή, στην επιλογή του καταστήματος σε μελλοντικές αγορές καθώς και στη μεταξύ μας συνεργασία.
Με στόχο να διατηρήσουμε το επίπεδο υπηρεσιών που αναμένουν οι καταναλωτές από το Skroutz και τα συνεργαζόμενα καταστήματα και παράλληλα, να μειώσουμε τις απορρίψεις παραγγελιών που προκαλούν σημαντική επιβάρυνση στις επιχειρησιακές μας διαδικασίες, αυστηροποιούμε το εν λόγω πλαίσιο και διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης ενός καταστήματος στο 50% της προμήθειας ενός προϊόντος, σε περίπτωση απόρριψης της παραγγελίας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας.
- Η χρέωση θα εφαρμόζεται για το κάθε προϊόν που θα απορρίπτετε ανεξαρτήτως ποσότητας. Δηλαδή, σε περίπτωση που απορρίψετε μία παραγγελία, τότε η επιχείρησή σας θα χρεώνεται το 50% της προμήθειας για την παραγγελία στο Skroutz Marketplace
- Μέρος της χρέωσης θα χρησιμοποιείται για αποζημίωση καταναλωτών, που θα αποδίδεται σε μορφή κουπονιού για αγορά στο Skroutz Marketplace ή και για την κάλυψη της διαφοράς της τιμής του προϊόντος σε περίπτωση εξυπηρέτησης της παραγγελίας από άλλον συνεργάτη αποβλέποντας, με αυτόν τον τρόπο στη βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας
- Η συγκεκριμένη πολιτική θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές του νέου έτους κατόπιν αντίστοιχης προσθήκης στους όρους συνεργασίας για την οποία θα ενημερωθείτε με ειδική ανακοίνωση αλλαγής των όρων
- Από την πολιτική χρέωσης θα εξαιρούνται απορρίψεις παραγγελιών που προέρχονται από οποιαδήποτε τεχνική αστοχία της εταιρείας μας
Για να διαχειρίζεστε πιο αποτελεσματικά τις παραγγελίες σας και για να διασφαλίζετε ότι θα παραδοθούν αξιόπιστα στον χρόνο που έχετε ορίσει, σας προτείνουμε να καταχωρείτε τη σωστή διαθεσιμότητα των προϊόντων σας στο XML αρχείο σας ή στον Χώρο Συνεργατών. Η διαδικασία ελέγχου και ανανέωσης των πληροφοριών του XML αρχείου σας πρέπει να είναι συνεχής και να αποτυπώνει την πραγματική εικόνα της διαθεσιμότητας των προϊόντων σας. Σε περίπτωση που το κατάστημά σας διαχειρίζεται μεγάλο όγκο παραγγελιών και απαιτείται πιο τακτική ενημέρωση των πληροφοριών του XML αρχείου, δίνεται η δυνατότητα για συχνότερη ανανέωσή του. Εάν δεν διαθέτετε XML αρχείο, σας συμβουλεύουμε να αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει (περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ).