Τι είναι
Η δυνατότητα:
Με στόχο να κάνουμε την αγοραστική εμπειρία των χρηστών καλύτερη, δυνατότητα οι πελάτες να στέλνουν απευθείας το ερώτημά τους στο κατάστημα από το οποίο έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία με σκοπό να λύσουν απορίες σχετικά με το προϊόν της παραγγελίας τους, να αναφέρουν τυχόν πρόβλημα που αντιμετώπισαν, να ζητήσουν την απόδειξη αγοράς τους, κ.ά
To όφελος:
Μπορείτε να απαντάτε απευθείας, σε όλα τα ερωτήματα του καταναλωτή, προσφέροντας γρήγορη εξυπηρέτηση και αποτελεσματική διαχείριση του ζητήματος, με στόχο την καλύτερη αγοραστική του εμπειρία από το κατάστημά σας.
Για τους πελάτες
Οι πελάτες, χρησιμοποιώντας την επιλογή "Μίλησε με το κατάστημα" μέσα στη σελίδα των παραγγελιών τους, είτε μέσα από συγκεκριμένη παραγγελία, για τις ολοκληρωμένες παραγγελίες θα μπορούν να ξεκινήσουν μία επικοινωνία με το κατάστημα από όπου έχει προέλθει η αγορά και να μεταφέρουν το ερώτημά τους.
Για τα καταστήματα
Η επικοινωνία με τους καταναλωτές γίνεται μέσω ticket στον Χώρο Συνεργατών. Λαμβάνετε ένα νέο ticket στη σελίδα “Tickets από πελάτες” του Χώρου Συνεργατών, κάθε φορά που ο καταναλωτής έχει απορίες σχετικά με την αγορά του ή το προϊόν που αγόρασε, ξεκινώντας μία επικοινωνία. Ο πελάτης σας, λαμβάνει ειδοποίηση για την απάντησή σας όταν την καταχωρείτε.
Η απάντηση σε αυτά τα tickets πραγματοποιείται όπως και στα υπόλοιπα tickets, στα οποία μπορείτε να εισάγετε κείμενο και συνημμένα (αρχεία εικόνας και pdf). Ενώ θα κλείνουν μετά από 30 ημέρες, εάν δεν έχετε επιλέξει εσείς “Ολοκλήρωση”.
1. Για να απαντήσετε στον πελάτη, επιλέγετε “+Απάντηση σε πελάτη”
2.Όταν ολοκληρωθεί η επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και εσάς, μπορείτε να επιλέξετε "Ολοκλήρωση επικοινωνίας" ώστε να κλείσει το ticket.
3. Εφόσον κρίνετε ότι το προϊόν πρέπει να επιστρέψει προς έλεγχο, μπορείτε να επιλέξετε “Έναρξη επιστροφής για έλεγχο”, ώστε να προτείνετε εύκολα και γρήγορα στον πελάτη, να προχωρήσει σε αίτημα επιστροφής.
Τι πρέπει να προσέχετε στην επικοινωνία με τον πελάτη
- Ανταποκριθείτε άμεσα- εντός της ίδιας ημέρας- στα ticket των πελατών σας
- Ξεκινήστε την απάντηση σας με χαιρετισμό (π.χ. Αγαπητέ καταναλωτή/ Καλησπέρα σας)
- Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα για να εξασφαλίσετε ότι τα μηνύματά σας είναι κατανοητά. Προτιμήστε πεζά γράμματα με τονισμό και ελληνικούς χαρακτήρες, αποφεύγοντας τα κεφαλαία και τα greeklish
- Προσπαθήστε να δώσετε αναλυτικές οδηγίες στον καταναλωτή
- Ελέγχετε την απάντηση σας πριν την αποστείλετε καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα διαγραφής/επεξεργασίας του περιεχομένου
- Αξιοποιήστε τον σύνδεσμο εδώ για να εξηγήσετε τα βήματα για το αίτημα επιστροφής μέσω Skroutz, εάν χρειάζεται να γίνει αίτημα επιστροφής
Για παραγγελίες που έχει δημιουργηθεί αίτημα επιστροφής, μπορείτε να βρείτε τις σχετικές επικοινωνίες και εντός της σελίδας της παραγγελίας στο Χώρο Συνεργατών: