Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την χρέωση προμήθειας σε περίπτωση απόρριψης της παραγγελίας.
Θα εκδίδεται ξεχωριστό τιμολόγιο ή οι χρεώσεις θα προστίθενται στο μηνιαίο τιμολόγιο ;
Θα προστίθενται στο μηνιαίο τιμολόγιο προμήθειας μια ακόμα εγγραφή που θα αφορά τη συγκεκριμένη χρέωση.
Έχω δώσει απόθεμα για τα προϊόντα και δεν θα έπρεπε να λάβω αυτή την παραγγελία. Θα χρεωθώ και πάλι;
Όχι, οι παραγγελίες που εμπίπτουν σε αυτή την περίπτωση εξαιρούνται από την ομάδα του Skroutz και δεν θα υπάρξει καμία χρέωση εφόσον διαθέτουμε πληροφορία για περιορισμένο απόθεμα. Πριν γίνει οποιαδήποτε χρέωση θα ελέγχεται η παραγγελία για τυχόν άλλους λόγους ακύρωσης (καθυστέρηση μεταφορικής, ανάθεση λάθος SKU κλπ.) και μόνο εφόσον προκύψει υπαιτιότητα του εμπόρου θα σημειώνεται η αντίστοιχη χρέωση. Εάν έχετε μεγάλο όγκο παραγγελιών και χρειάζεται συχνότερος ρυθμός ανανέωσης του xml σας μπορείτε να προβείτε σε αίτημα για πιο συχνό scanning.
Μπορώ στις παραγγελίες μου να δω ποιες ακυρωμένες είχαν χρέωση;
Θα λαμβάνετε ενημερωτικό email τιμολόγησης για κάθε ακυρωμένη παραγγελία προϊόντος που εμπίπτει στην πολιτική χρέωσης προμήθειας.
Η παραγγελία μου αποτελείται από περισσότερα τεμάχια αλλά δεν διαθέτω μόνο το ένα. Θα χρεωθώ και πάλι;
Η πολιτική εφαρμόζεται σε κάθε αντικείμενο της παραγγελίας που ακυρώνεται επομένως η χρέωση θα γίνει κανονικά σε όλα τα τεμάχια που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Η χρέωση θα εφαρμόζεται για το κάθε προϊόν που θα απορρίπτετε ανεξαρτήτως ποσότητας. Δηλαδή, σε περίπτωση που απορρίψετε μία παραγγελία, τότε η επιχείρησή σας θα χρεώνεται το 50% της προμήθειας για την παραγγελία στο Skroutz Marketplace.