Υπάρχουν κατηγορίες προϊόντων στις οποίες το πεδίο Μέγεθος (Size) είναι υποχρεωτικό, όπως η κατηγορία της Μόδας. Σε αυτήν την περίπτωση το μέγεθος πρέπει να συμπληρώνεται μόνο στο αντίστοιχο πεδίο, όχι στον τίτλο του προϊόντος.
Υπάρχουν 3 ξεχωριστοί τρόποι αποστολής της πληροφορίας για το μέγεθος
- Συμπληρώνοντας το πεδίο "size" στο XML
- Συμπληρώνοντας τα size variations στο XML
- Στέλνοντας κάθε διαφορετικό μέγεθος του προϊόντος σαν ξεχωριστό προϊόν
Κανόνες συμπλήρωσης του πεδίου "size"
Τεχνικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
- Προσθέστε μόνο τα διαθέσιμα μεγέθη, διαχωρίζοντάς τα με κόμμα.
- Αν για ένα μπλουζάκι έχετε διαθέσιμο μόνο small & extra large τότε το πεδίο πρέπει να γράφει
- <size>S, XL</size>
- Αν για ένα μπλουζάκι έχετε διαθέσιμο μόνο small & extra large τότε το πεδίο πρέπει να γράφει
- Αν υπάρχει εύρος μεγέθους, το πεδίο πρέπει να το αναφέρει με παύλα
- <size>0.5-3, 4.5-5.5, 8-9</size>
- Αν το μέγεθος του προϊόντος είναι διπλό, πρέπει στο πεδίο να περιλαμβάνονται με την κάθετο
- <size>5.5/42,5.5/45</size>
Μπορείτε να βρείτε παραπάνω παραδείγματα εδώ.
Κανόνες συμπλήρωσης για size variations (παραλλαγές)
Τεχνικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
- Το parent προϊόν πρέπει να συμπληρώνεται σύμφωνα με τους κανόνες που διέπουν το βασικό XML (συμπεριλαμβανομένων όλων των πεδίων, ακόμα και εκείνων που αφορούν την παραλλαγή του μεγέθους, όπως διαθεσιμότητα, μέγεθος, ποσότητα, link, τιμή, MPN και EAN)
- Τα πεδία των variations πρέπει να συμπληρώνονται με τον τρόπο που έχουν συμπληρωθεί και στο parent προϊόν, με τις διαφορές να αντανακλόνται στα κατάλληλα πεδία.
- Κάθε παραλλαγή (variation) πρέπει να έχει μοναδικό (unique) ID.
Μπορείτε να βρείτε παραδείγματα εδώ.
Κανόνες συμπλήρωσης για ξεχωριστό προϊόν για κάθε μέγεθος
- Κάθε μέγεθος μπορεί να σταλεί σαν διαφορετικό προϊόν αν συμπληρωθεί το μοναδικό μέγεθος στο κατάλληλο πεδίο. Οι μοναδικές διαφορές μεταξύ των εγγραφών θα πρέπει να είναι στο μέγεθος και στο μοναδικό (unique) ID, εκτός αν υπάρχει διαφορά και στην τιμή.
- <size>XL</size>
- Κάθε προϊόν πρέπει να έχει μοναδικό (unique) ID. Αυτό είναι καίριο, καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορεί να εμφανιστεί.