Με τη διαδικασία ελέγχου ελαττωματικών προϊόντων, μπορείτε να δηλώνετε την κατάσταση/πορεία κάθε επισκευάσιμου προϊόντος που έχει επιστραφεί ως ελαττωματικό και να προχωράτε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Έτσι, μπορείτε να λύνετε πιο άμεσα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες με τα προϊόντα τους και χωρίς την παρέμβαση της ομάδας υποστήριξης.
1. Στη περίπτωση επιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος, ο λόγος επιστροφής μαζί
με τα σχόλια των πελατών σχετικά με το ελάττωμα που αντιμετωπίζουν, εμφανίζονται μέσα στη σελίδα της παραγγελίας.
2. Μόλις ολοκληρώσετε τον τεχνικό έλεγχο, επιλέγετε το “Αποτέλεσμα ελέγχου” ώστε να ενημερώσετε τον χρήστη και το Skroutz για το πόρισμα.
Στη σελίδα του αποτελέσματος ελέγχου έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μία από τις παρακάτω επιλογές και να ανεβάσετε το αντίστοιχο πόρισμα από την ομάδα διενέργειας του εκάστοτε ελέγχου:
Όχι (το ελάττωμα δεν επιβεβαιώθηκε)
ή Ναι (το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε)
- Επισκευή χωρίς χρέωση (εντός εγγύησης)
- Επισκευή με επιπλέον χρέωση (εκτός εγγύησης)
- Αντικατάσταση (εντός εγγύησης, προαιρετική η μεταφόρτωση πορίσματος)
- Δεν επισκευάζεται (εκτός εγγύησης, δεν παρέχεται επισκευή με χρέωση)
ΣημειώσειςΈνας καταναλωτής μπορεί να υποβάλλει ένα αίτημα επιστροφής (εντός 30 ημερών από την παράδοση) με αιτιολογία “Είναι ελαττωματικό” για ένα προϊόν που μπορεί να επιδιορθωθεί και επιλέγει το είδος της αποζημίωσης που επιθυμεί, ανάμεσα στα εξής:
|
Ενδέχεται να ζητηθεί πρόσθετο φωτογραφικό υλικό/video σε ορισμένες περιπτώσεις με σκοπό την απόδειξη ορθής λειτουργίας ή φθοράς από κακή χρήση του χρήστη, με στόχο την εξάλειψη κάθε αμφιβολίας από τη μεριά του πελάτη για τον έλεγχο που διενεργήθηκε και το πόρισμα αυτού.