Με τη διαδικασία ελέγχου ελαττωματικών προϊόντων, μπορείτε να δηλώνετε την κατάσταση/πορεία κάθε επισκευάσιμου προϊόντος που έχει επιστραφεί ως ελαττωματικό και να προχωράτε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Έτσι, μπορείτε να λύνετε πιο άμεσα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες με τα προϊόντα τους και χωρίς την παρέμβαση της ομάδας υποστήριξης.
Με την παραλαβή ενός προϊόντος προς έλεγχο εμφανίζεται, εντός της παραγγελίας, ο λόγος επιστροφής μαζί με τα σχόλια των πελατών σχετικά με το ελάττωμα που αντιμετωπίζουν.
Αν τα σχόλια των πελατών δεν είναι αρκετά για να προσδιορίσετε το ελάττωμα της συσκευής, μπορείτε να ανοίξετε ένα ticket απευθείας από την ενότητα του προϊόντος για διευκρινιστικές ερωτήσεις.
π.χ. Αν χρειάζεται να ξεκλειδώσετε μία κινητή συσκευή η οποία έχει κωδικό κλειδώματος, αν μια συσκευή παρουσιάζει ένα ελάττωμα το οποίο εμφανίζεται ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα.
Όταν ολοκληρώσετε τον έλεγχο, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “Αποτέλεσμα ελέγχου” έτσι ώστε να προχωρήσετε στην ενημέρωση του πελάτη και του Skroutz σχετικά με το πόρισμα που καταλήξατε.
Στη σελίδα του αποτελέσματος ελέγχου έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μία από τις παρακάτω επιλογές και να ανεβάσετε το αντίστοιχο πόρισμα από την ομάδα διενέργειας του εκάστοτε ελέγχου:
Όχι (το ελάττωμα δεν επιβεβαιώθηκε)
ή Ναι (το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε)
- Επισκευή χωρίς χρέωση (εντός εγγύησης)
- Επισκευή με επιπλέον χρέωση (εκτός εγγύησης)
- Αντικατάσταση (εντός εγγύησης, προαιρετική η μεταφόρτωση πορίσματος)
- Δεν επισκευάζεται (εκτός εγγύησης, δεν παρέχεται επισκευή με χρέωση)
Για τις παραπάνω επιλογές θα ακολουθούνται αυτοματοποιημένες ενέργειες οπότε είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είστε όσο πιο ακριβείς γίνεται στην επιλογή σας, καθώς και να φροντίζετε να ολοκληρώνετε τον έλεγχο όταν έχει επιστρέψει το προϊόν στην κατοχή σας και είστε σε θέση να το στείλετε άμεσα.
Συγκεκριμένα, για τις περιπτώσεις Επισκευή χωρίς χρέωση, Δεν επισκευάζεται και Όχι, με την ολοκλήρωση του ελέγχου θα δημιουργείται αυτόματα μια παραγγελία επιστροφής του ίδιου προϊόντος στον πελάτη.
Στην περίπτωση αντικατάστασης, θα χρειαστεί να δηλώσετε αν έχετε άμεσα διαθέσιμο το ίδιο προϊόν για να προχωρήσετε σε αντικατάστασή του. Αν δεν έχετε απόθεμα, θα προχωρήσει το Skroutz σε ανάθεση αντικατάστασης από άλλο κατάστημα ή σε επιστροφή χρημάτων του χρήστη.
Στην περίπτωση Επισκευής με επιπλέον χρέωση, η ομάδα υποστήριξης πελατών θα λαμβάνει το πόρισμα και τα σχόλιά σας και θα επικοινωνεί με το χρήστη για τα επόμενα βήματα.
Για οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την επιλογή δημιουργίας ticket μέσα από την παραγγελία.