Το Skroutz για να διασφαλίσει το επίπεδο ποιότητας των συνεργαζόμενων καταστημάτων αλλά και να επιβραβεύσει τα καταστήματα με εξαιρετική απόδοση έχει θεσπίσει το σύστημα αξιολόγησης επιχειρησιακής απόδοσης.
Το σύστημα αξιολόγησης επιχειρησιακής απόδοσης εξετάζει για κάθε μήνα το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” του καταστήματός σας.
Το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” δείχνει πόσες παραγγελίες ολοκληρώσατε (παραδώσατε στη μεταφορική) σε σχέση με το σύνολο των παραγγελιών που σας ανατέθηκαν.
Κριτήρια εισόδου στην αξιολόγηση
Ποια είναι τα κριτήρια για να εισαχθεί ένα κατάστημα στη διαδικασία αξιολόγησης επιχειρησιακής απόδοσης;
- Να είναι ενεργό στο Skroutz Marketplace για τουλάχιστον 30 ημέρες από τη στιγμή που έλαβε την πρώτη παραγγελία
- Να έχει διαχειριστεί τουλάχιστον 15 παραγγελίες το εξεταζόμενο διάστημα
Αν το κατάστημα πληροί τα παραπάνω κριτήρια, τότε θα περιλαμβάνεται στην αξιολόγηση της επιχειρησιακής απόδοσης που θα πραγματοποιείται στην αρχή κάθε μηνός.
Ποιο στατιστικό εξετάζεται κατά την αξιολόγηση;
Το στατιστικό που εξετάζουμε είναι το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” που αποτελεί τον απόλυτο δείκτη της επιχειρησιακής απόδοσης ενός καταστήματος.
Ποιο χρονικό διάστημα εξετάζεται κατά την αξιολόγηση;
Το διάστημα που εξετάζεται είναι ο προηγούμενος μήνας.
Κάθε πότε γίνεται η αξιολόγηση;
Η διαδικασία της αξιολόγησης γίνεται αυτόματα κάθε 1η ημέρα του μήνα.
Ποιες παραγγελίες συμπεριλαμβάνονται στο ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών;
Το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που σας ανατέθηκαν ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων και των παραγγελιών της “Express παράδοσης”. Η παραγγελίες με σήμανση express παράδοσης θα πρέπει να παραδοθούν στην μεταφορική εντός του χρόνου που ορίζεται διαφορετικά αν παραδοθούν καθυστερημένα στην μεταφορική χαρακτηρίζονται ως μη διεκπεραιωμένες.
Pro Seller
Tο Pro Seller είναι ένα πρόγραμμα, το οποίο απονέμει στα καταστήματα που έχουν υψηλή επιχειρησιακή απόδοση στο Skroutz Marketplace το μοναδικό badge του Pro Seller. Με την αναβάθμιση του καταστήματός σας σε Pro Seller, θα προστεθεί ένα ειδικό badge στο εικονίδιο του καταστήματός σας, το οποίο θα εμφανίζεται σε όλες τις καταχωρήσεις των προϊόντων σας. Έτσι, θα ξεχωρίζετε από τα υπόλοιπα καταστήματα και οι χρήστες μας θα ξέρουν ότι μπορούν να αγοράσουν με μεγαλύτερη σιγουριά και αξιοπιστία από το κατάστημά σας.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Όριο ελάχιστης αποδεκτής επιχειρησιακής απόδοσης
Το Skroutz για να διασφαλίσει το επίπεδο ποιότητας των συνεργαζόμενων καταστημάτων θεσπίζει το ελάχιστα αποδεκτό “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών”. Η αξιολόγηση της επιχειρησιακής απόδοσης πραγματοποιείται κάθε μήνα και σε όσα καταστήματα το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” βρίσκεται κάτω από το ελάχιστα αποδεκτό όριο, τότε θα ακολουθείται με άμεση ισχύ η διαδικασία αυτόματης απενεργοποίησης καταστήματος.
Κατά την περίοδο της αξιολόγησης, ισχύουν διαφορετικά κατώτατα όρια ανάλογα με τον αριθμό των ανατεθειμένων παραγγελιών.
- Για καταστήματα με 35 παραγγελίες ή περισσότερες, το κατώτατο όριο στο “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” ορίζεται στο 90%.
- Για καταστήματα από 15 έως και 34 παραγγελίες, το κατώτατο όριο θεσπίζεται σε έως και 7 μη διεκπεραιωμένες παραγγελίες.
Η παραγγελία προϊόντος που φέρει τη σχετική σήμανση περί express παράδοσης θα πρέπει να παραδοθεί από τον Αποδέκτη στη Μεταφορική Εταιρεία εντός του χρόνου που ορίζεται κατά τη διαβίβασή της στον Αποδέκτη, άλλως θεωρείται ως μη
Αυτόματη απενεργοποίηση καταστήματος στο Skroutz Marketplace - Διαδικασία
Ένα κατάστημα απενεργοποιείται από το Skroutz Marketplace όταν κατά την αξιολόγηση της επιχειρησιακής του απόδοσης, το “Ποσοστό Διεκπεραίωσης Παραγγελιών” είναι κάτω από το ελάχιστα αποδεκτό όριο ανάλογα με τον αριθμό των παραγγελιών που έχει διεκπεραιώσει.
Ποια είναι η διάρκεια της απενεργοποίησης του καταστήματος;
Ένα κατάστημα με χαμηλή επιχειρησιακή απόδοση (χαμηλό ποσοστό διεκπεραίωσης παραγγελιών) θα πρέπει να διορθώσει την επιχειρησιακή του διαδικασία ώστε να ανταποκρίνεται στα επίπεδα ποιότητας του Skoutz Marketplace. Κάθε απενεργοποίηση του καταστήματος είναι προσωρινή και έχει διάρκεια 7 ημέρες.
Πώς μπορώ να ξανά ενεργοποιήσω το κατάστημά μου μετά από αυτόματη απενεργοποίηση;
Σε όλες τις περιπτώσεις απενεργοποίησης, πρέπει να ενεργοποιήσετε χειροκίνητα το κατάστημα από τον Χώρο Συνεργατών μετά το πέρας του διαστήματος των 7 ημερών. Παράλληλα, σας ανατίθεται ένα εξειδικευμένο e-course & quiz μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εκμάθησης Skroutz Academy, με πρακτικές για βελτίωση της απόδοσής σας. Η ενημέρωση γίνεται μέσω e-mail.Με την επιτυχή ολοκλήρωσή του, έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε το κατάστημά σας στην πλατφόρμα, νωρίτερα από τις ημέρες που προβλέπονται.
Χρήσιμες πρακτικές
- Ελέγχετε τακτικά την σελίδα επιχειρησιακής απόδοσης, ώστε να είστε ενήμεροι για το ποια είναι η κατάσταση του καταστήματός σας για την επόμενη αξιολόγηση.
- Δίνετε προσοχή στις ενδείξεις, σημάνσεις και πληροφορίες που σας κατευθύνουν σε βελτιωτικές ενέργειες αύξησης της απόδοσης του καταστήματος, για την αποφυγή πιθανής απενεργοποίησης.
Δείτε το σχετικό μάθημα στο Skroutz Academy για να λύσετε κάθε σας απορία!