Για περισσότερες ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με πιθανές επιστροφές, επισκεφθείτε την αντίστοιχη ενότητα εδώ
Τι κάνω όταν λάβω την πρώτη μου παραγγελία;
Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε σε κάθε παραγγελία που θέλετε να αποδεχτείτε, είναι να πατήσετε το κουμπί “Αποδοχή” και να επιλέξετε την ακριβή ώρα και ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Αφού επιλέξετε την ώρα, αρκεί να συσκευάσετε τα προϊόντα της παραγγελίας, να τοποθετήσετε μέσα την απόδειξη (εκτός εάν την επισυνάψετε σε ηλεκτρονική μορφή από τη σελίδα της παραγγελίας) και να κολλήσετε εξωτερικά το voucher για την εταιρεία courier. Το voucher θα μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί “Voucher” στο κάτω μέρος της σελίδας που θα εμφανιστεί μετά την αποδοχή της παραγγελίας. Από μέρους σας δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εταιρεία courier θα παραλάβει το δέμα στην προκαθορισμένη ώρα και μέρα και η παραγγελία θα πάρει το δρόμο της προς τον καταναλωτή.
Πόσο χρόνο έχω να αποδεχτώ μια παραγγελία;
Από τη στιγμή που θα λάβετε την παραγγελία, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, έχετε από 6 έως 8 εργάσιμες ώρες (9:00 με 18:00) να την αποδεχτείτε ή να την απορρίψετε. Μετά τις 8 ώρες η παραγγελία λήγει.
Πώς συσκευάζω τα προϊόντα της παραγγελίας;
Η συσκευασία των προϊόντων γίνεται από εσάς. Θα πρέπει η συσκευασία που θα χρησιμοποιήσετε να προστατεύει επαρκώς τα προϊόντα και να εσωκλείεται η απόδειξη ή το τιμολόγιο, εφόσον δεν τα έχετε ανεβάσει σε ηλεκτρονική μορφή στη σελίδα της παραγγελίας στο χώρο συνεργατών.
Αν δεν έχω ένα προϊόν είναι καλύτερα να απορρίπτω ή να αφήνω να λήξει η παραγγελία;
Αν γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να εκπληρώσετε μια παραγγελία, θα πρέπει να την απορρίπτετε άμεσα. Έτσι ο χρήστης θα ενημερώνεται την ίδια στιγμή ότι δε θα τη λάβει και θα του επιστρέφονται τα χρήματα άμεσα. Αν την αφήσετε να λήξει ο χρήστης έχει μια αρκετά κακή εμπειρία.
Τι εκτυπωτή χρειάζομαι;
Το voucher μπορεί να εκτυπωθεί σε οποιονδήποτε ασπρόμαυρο ή έγχρωμο εκτυπωτή οικιακής χρήσης και σε απλό χαρτί. Ο εκτυπωτής χρειάζεται μόνο για την εκτύπωση του voucher. Το voucher περιλαμβάνει το μοναδικό κωδικό της μεταφορικής εταιρείας που μας επιτρέπει να γνωρίζουμε την κατάσταση μιας παραγγελίας ανά πάσα στιγμή.
Τι κάνω σε περίπτωση επιστροφής;
Σε περίπτωση αίτησης επιστροφής κάποιου προϊόντος από τον πελάτη, αναλαμβάνουμε εμείς όλη τη διαδικασία αλλά και το κόστος επιστροφής. Εσείς απλά θα παραλάβετε από τον courier το επιστρεφόμενο πακέτο. Στην επόμενη πληρωμή από μέρους μας θα αφαιρέσουμε το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι αποδεκτή η επιστροφή λόγω φθοράς, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε μέσω ticket μια φωτογραφία του δέματος που σας έχει επιστραφεί, ώστε να ελέγξουμε την κατάστασή του και να σας ενημερώσουμε. Συμπληρώνοντας τον αριθμό της παραγγελίας στο κατάλληλο πεδίο του ticket για την καλύτερη διαχείριση του.
Τι κάνω σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη;
Σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής από τον πελάτη απευθείας προς εσάς, ενημερώστε τον είτε να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω του orders@skroutz.gr ή να διαχειριστεί την επιστροφή μέσω του λογαριασμού του στο Skroutz