Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά
Πώς ενημερώνομαι για τις παραγγελίες;
-
📧 Μέσω email
-
🔔 Μέσω push notifications
-
🔁 Μέσω webhook, εφόσον έχει ενεργοποιηθεί
Δείτε οδηγίες για το webhook
Πού βλέπω τις νέες παραγγελίες;
Μπορείτε να τις δείτε στον Χώρο Συνεργατών, στην ενότητα Παραγγελίες > Νέες. Από εκεί επιλέγετε την παραγγελία που θέλετε να διαχειριστείτε.
Πώς μπορώ να αποδεχτώ μια παραγγελία;
Έχετε ενεργοποιήσει την Fast PickUp; |
Για τους εμπόρους που έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία FastPickUp, η αποδοχή των παραγγελιών για τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα, γίνεται αυτόματα. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία εδώ. |
Έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Fulfilled by Skroutz; |
Για τους εμπόρους που έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία Fulfilled by Skroutz, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε τα προϊόντα σας στις αποθήκες του Skroutz και έπειτα να ανεβάσετε την απόδειξη μετά την κοινοποίηση της παραγγελίας. Μόλις λάβουμε μια παραγγελία πελάτη από το κατάστημά σου, συλλέγουμε αυθημερόν τα προϊόντα που περιλαμβάνει και την συσκευάζουμε κατάλληλα! Στη συνέχεια αναλαμβάνουμε όλη τη διαδικασία υλοποίησης της παραγγελίας από την αρχή ώς το τέλος της! Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία εδώ. |
Έχετε ενεργοποιημένο το API / Webhook; |
Οι έμποροι που έχουν ενεργοποιήσει το Webhook λαμβάνουν αυτόματα τα στοιχεία της παραγγελίας από το Skroutz στο e-shop τους(Κωδικό, λίστα προϊόντων, κατάσταση, σχόλια) έχοντας έτσι άμεση και ταχύτατη ενημέρωση. Σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει το API μπορείτε να διαχειριστείτε τις παραγγελίες του Skroutz μέσα από το σύστημα διαχείρισης παραγγελιών Δεν χρειάζεται να μεταβείτε στο χώρο συνεργατών για να κάνετε οποιαδήποτε ενέργεια (αποδοχή & απόρριψη)! Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία εδώ. |
Για τις υπόλοιπες παραγγελίες, η αποδοχή θα πρέπει να γίνει χειροκίνητα εντός συγκεκριμένων χρονικών πλαισίων, ακολουθώντας τα βήματα: |
Σε ογκώδη δέματα, επιλέγετε μόνο ημερομηνία και όχι ώρα. Θα ακολουθήσει επικοινωνία από τη μεταφορική. |
Ποια είναι τα χρονικά περιθώρια αποδοχής;
Τύπος διαθεσιμότητας | Χρονικό όριο αποδοχής |
---|---|
Άμεσα διαθέσιμο | 6 εργάσιμες ώρες |
Άμεσα διαθέσιμο (Fast PickUp) | Αυτόματη αποδοχή |
Παράδοση 1-3 μέρες | 6 εργάσιμες ώρες |
Παράδοση 4-10 μέρες | 8 εργάσιμες ώρες |
Ογκώδη δέματα | 16 εργάσιμες ώρες |
Αποδεχτήκατε επιτυχώς μία παραγγελία; και τώρα;
Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να οργανώσετε τις “προς αποστολή” παραγγελίες σας ανάλογα με διάφορα κριτήρια (π.χ. Μεταφορική, ημέρα/ώρα παραλαβής, διαθεσιμότητα). Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να εκτυπώστε τη λίστα προϊόντων για ευκολότερη διαχείριση κατά την συσκευασία!
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να συσκευάσετε τα προϊόντα της παραγγελίας, να τοποθετήσετε μέσα την απόδειξη (εκτός εάν την επισυνάψετε σε ηλεκτρονική μορφή από τη σελίδα της παραγγελίας) και να κολλήσετε εξωτερικά το voucher για την εταιρεία courier. Το voucher θα μπορείτε να το βρείτε κάνοντας κλικ στο κουμπί “Voucher” στο κάτω μέρος της σελίδας που θα εμφανιστεί μετά την αποδοχή της παραγγελίας.
Αυτό ήταν!Από μέρους σας δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Η εταιρεία courier θα παραλάβει το δέμα στην προκαθορισμένη ώρα και μέρα και η παραγγελία θα πάρει το δρόμο της προς τον πελάτη
Πότε επιλέγω “Έτοιμη προς παράδοση”;
Όταν μια παραγγελία είναι έτοιμη την παραγγελία προς παράδοση, επιλέγοντας τη νέα επιλογή “Έτοιμη προς παράδοση” θα μετρά θετικά στην αξιολόγησή σας, ακόμη και σε περίπτωση αποτυχίας παραλαβής της μεταφορικής
Η επιλογή εμφανίζεται αφού εκτυπώσετε το voucher.
Πώς διαχειρίζομαι τις ογκώδεις παραγγελίες;
Για τις ογκώδεις παραγγελίες, αρκεί να ορίσετε την ημερομηνία παραλαβής.
Γιατί είναι σημαντικό να ανεβάζω την απόδειξη παράδοσης;
Η έγκαιρη ανάρτηση της απόδειξης παράδοσης βοηθά στην αποφυγή δυσαρέσκειας των πελατών και διασφαλίζει την ομαλή ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον βοηθό επικοινωνίας του Skroutz ;
Ο βοηθός επικοινωνίας με το Skroutz είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να λάβετε βοήθεια και απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τις παραγγελίες σας.
Μπορώ να επεξεργαστώ μία παραγγελία αφού την αποδεχτώ;
Αλλαγή ημερομηνίας; Είναι δυνατή μόνο αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο αλλού και η νέα ημερομηνία είναι εντός της διαθεσιμότητας του επόμενου καταστήματος.
Αλλαγή του σημείου παραλαβής; Θα χρειαστεί να αλλάξτε το σημείο παραλαβής πριν την ένδειξη "έτοιμη" και εκτυπώστε νέο voucher.
Περισσότερα δέματα; Θα χρειαστεί να αλλάξτε τον αριθμό των δεμάτων και εκτυπώστε νέο voucher!
Αδυναμία αποστολής με courier λόγω όγκου; Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπορεί να γίνει αλλαγή σε cargo μεταφορική!
Παραλείψατε το "Έτοιμη για παράδοση" και ο μεταφορέας δεν έφτασε στην ώρα του;
Όταν δεν έχει γίνει η χρήση του κουμπιού “Έτοιμη”, τότε υπάρχει σε δεύτερο χρόνο η δυνατότητα εξαίρεσης μιας παραγγελίας από τα επιχειρησιακά σας στατιστικά, όταν πρόκειται για υπευθυνότητα της μεταφορικής.