Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά
Τι είναι η υπηρεσία Fast Pickup;
H υπηρεσία Fast Pickup αφορά την παράδοση των "Άμεσα διαθέσιμων" προϊόντων στη μεταφορική, γρήγορα και με προτεραιότητα. |
Πώς λειτουργεί η υπηρεσία "Fast Pickup";
Προϊόντα
Το κατάστημα επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί να συμμετέχουν στην υπηρεσία "Fast Pickup", ορίζοντας την διαθεσιμότητα των προϊόντων σε “Άμεσα διαθέσιμο”.
Παραγγελίες
Οι παραγγελίες με την ένδειξη "Fast Pickup" γίνονται αυτόματα αποδεκτές και ανατίθενται για παραλαβή από το κατάστημά σας στο πρώτο διαθέσιμο χρονικό παράθυρο, βάσει του ωραρίου λειτουργίας που έχετε δηλώσει και λοιπών επιχειρησιακών παραμέτρων (π.χ. τοποθεσία κεντρικού καταστήματος).
Ωράριο
Η δήλωση ωραρίου καταστήματος είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης, θα εφαρμόζεται προεπιλεγμένο ωράριο 09:00 – 17:00, και βάσει αυτού θα προγραμματίζονται οι παραλαβές.
Όταν η υπηρεσία "Fast Pickup" είναι ενεργή και η παραγγελία περιλαμβάνει προϊόντα με ένδειξη "Άμεσα Διαθέσιμα", τότε ισχύουν τα εξής:
- Παραγγελίες που καταχωρούνται πριν το Δυναμικό Χρονικό Όριο του καταστήματός σας, παραλαμβάνονται υποχρεωτικά την ίδια ημέρα.
- Παραγγελίες μετά το εν λόγω όριο, παραλαμβάνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Μπορείτε να τροποποιήσετε το ωράριο του καταστήματος επιλέγοντας "Ρυθμίσεις" -> "Η Επιχείρησή μου" -> "Τα καταστήματά μου".
Τοποθεσία
Προϋπόθεση για την λειτουργία της υπηρεσίας είναι να έχει οριστεί ένα μοναδικό σημείο παραλαβής. Αν έχετε παραπάνω από μια τοποθεσίες θα πρέπει να ορίσετε αποκλειστικά μια.
Μπορείτε να τροποποιήσετε το σημείο παραλαβής επιλέγοντας "Ρυθμίσεις" -> "Η Επιχείρησή μου" -> "Τα καταστήματά μου" και να ορίσετε την διεύθυνση αυτή ως "προεπιλεγμένη" επιλέγοντας "Υπηρεσίες" -> "Skroutz Marketplace"
Μεταφορικές
Οι μεταφορικές μας δίνουν προτεραιότητα στις παραγγελίες Fast Pickup, ώστε να τηρείται αυστηρά η υπόσχεση ταχύτερης παράδοσης προς τον πελάτη.
Χρήστες
Σε περιπτώσεις όπου η ώρα καταχώρησης και η τοποθεσία του πελάτη το επιτρέπουν τότε θα βλέπει "Express Παράδοση", δηλαδή παράδοση την επόμενη ημέρα.
Η ακριβής ημερομηνία παράδοσης εμφανίζεται πάντα στη σελίδα κάθε προϊόντος και εξαρτάται από την ώρα και ημέρα της παραγγελίας, καθώς και από τη δυνατότητα δρομολόγησης από τη μεταφορική.
Πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σας;
Μέσω της ενεργοποίησης της υπηρεσίας "Fast Pickup" στο κατάστημά σας, μπορείτε άμεσα να:
- Συνδεθείτε με καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, ικανοποιώντας την ανάγκη τους για ταχύτερη παραλαβή
- Λάβετε προτεραιότητα στην "Προτεινόμενη επιλογή" (Buy Box), έναντι των καταστημάτων που δεν συμμετέχουν στην υπηρεσία, ακόμη και σε περιπτώσεις που η τιμή τους είναι ελαφρώς χαμηλότερη
- Κερδίσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από τα υπόλοιπα καταστήματα που δεν συμμετέχουν στην υπηρεσία
- Διεκδικήσετε περισσότερες πωλήσεις.
- Βελτιώσετε την επιχειρησιακή σας απόδοση, αυξάνοντας τις πιθανότητες για απόκτηση του badge "Pro Seller"
Ποια είναι τα κριτήρια εισόδου στην υπηρεσία;
Η υπηρεσία "Fast Pickup" είναι διαθέσιμη για όλα τα καταστήματα του Skroutz Marketplace στην Ελλάδα, που έχουν "Άμεσα Διαθέσιμα" προϊόντα.
Πώς διαχειρίζομαι τις παραγγελίες με "Fast Pickup";
Ανεξάρτητα από την τοποθεσία και τον χρόνο παράδοσης στον χρήστη, όλες οι παραγγελίες της υπηρεσίας Fast Pickup γίνονται αποδεκτές αυτόματα από το σύστημα. Αρχικά εμφανίζονται για λίγα λεπτά στην ενότητα "Νέες Παραγγελίες" στον Χώρο Συνεργατών και έπειτα μεταφέρονται στις "Προς αποστολή" και η διαχείρισή τους πρέπει να είναι ίδια.
Πώς θα μάθω εάν έχω λάβει μία παραγγελία με "Fast Pickup";
Κάθε φορά που το κατάστημά σας θα λαμβάνει μία παραγγελία με "Fast Pickup", θα σας ενημερώνουμε την ίδια στιγμή μέσω email. Στην περίπτωση που έχετε ενεργοποιημένες και τις αντίστοιχες ειδοποιήσεις στον browser σας, τότε θα λαμβάνετε και επιπλέον ενημέρωση.
Πού μπορώ να βλέπω τις παραγγελίες μου με "Fast Pickup";
Οι παραγγελίες με "Fast Pickup" θα εμφανίζονται για λίγα λεπτά στην ενότητα "Skroutz Marketplace - Νέες παραγγελίες" και μετά θα πηγαίνουν αυτόματα στην ενότητα "Skroutz Marketplace - Προς αποστολή". Για να μπορείτε να ξεχωρίζετε εύκολα αυτές τις παραγγελίες από τις υπόλοιπες, θα υπάρχει δίπλα τους ειδική σήμανση με τον όρο "Fast Pickup".
Τι κάνω εάν δεν μπορώ να εξυπηρετήσω την παραγγελία με "Fast Pickup";
Θα πρέπει να γίνει απόρριψη μέσω του διαχειριστικού το συντομότερο δυνατό. Επειδή τα προϊόντα που συμμετέχουν στην υπηρεσία ενεργοποιούνται αυτόματα, αν υπάρχουν προϊόντα που δεν είναι "Άμεσα διαθέσιμα" ή δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ως "Fast Pickup", θα πρέπει να έχουν διαφορετική διαθεσιμότητα (1-3 ημέρες ή 4-10).
Πώς επηρεάζονται τα επιχειρησιακά στατιστικά μου από την διαχείριση "Fast Pickup" παραγγελιών;
Αν η παραγγελία παραδοθεί αργότερα από το προκαθορισμένο χρονικό παράθυρο, αλλά την ίδια μέρα, τα στατιστικά του καταστήματος δεν επηρεάζονται. Αρνητική επίπτωση υπάρχει μόνο αν η Fast Pickup παραδοθεί την επόμενη μέρα. Αν γίνει απόρριψη ή μη διεκπεραιώση της παραγγελίας επηρεάζονται εξίσου τα επιχειρησιακά στατιστικά.
Πότε γίνεται η παράδοση του δέματος στη μεταφορική;
Μετά την αποστολή του email, θα πρέπει να μπαίνετε στο διαχειριστικό σας για να βλέπετε ποιο είναι το προϊόν της παραγγελίας και να ετοιμάζετε το δέμα. Αν η παραγγελία γίνει μέχρι το Δυναμικό Χρονικό Όριο, θα πρέπει να γίνει παράδοση στη μεταφορική την ίδια ημέρα κατά το διάστημα του πρώτου διαθέσιμου παραθύρου, το οποίο ορίζεται αυτόματα και δεν επιδέχεται παράτασης. Αν η παραγγελία γίνει μετά το Δυναμικό Χρονικό Όριο, τότε η παράδοση στη μεταφορική θα γίνεται την επόμενη ημέρα, κατά το πρώτο διαθέσιμο παράθυρο. Παραδόσεις στην μεταφορική πραγματοποιούνται και το Σάββατο, σε περίπτωση που έχετε καταχωρημένο ωράριο λειτουργίας Σαββάτου, στην αντίστοιχη σελίδα του Χώρου Συνεργατών.
📌 Δείτε το σχετικό μάθημα στο Skroutz Academy για να λύσετε κάθε σας απορία! |