Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τις Express Delivery παραγγελίες
Πώς θα μάθω εάν έχω λάβει μία Express παραγγελία;
Κάθε φορά που το κατάστημά σας θα λαμβάνει μία Express παραγγελία, θα σας ενημερώνουμε την ίδια στιγμή μέσω email. Στην περίπτωση που έχετε ενεργοποιημένες και τις αντίστοιχες ειδοποιήσεις στον browser σας, τότε θα λαμβάνετε και επιπλέον ενημέρωση.
Πού μπορώ να βλέπω τις Express παραγγελίες μου;
Οι Express παραγγελίες θα εμφανίζονται για λίγα λεπτά στην ενότητα “Skroutz Marketplace - Νέες παραγγελίες” και μετά θα πηγαίνουν αυτόματα στην ενότητα “Skroutz Marketplace - Προς αποστολή”. Για να μπορείτε να ξεχωρίζετε εύκολα αυτές τις παραγγελίες από τις υπόλοιπες, θα υπάρχει δίπλα τους ειδική σήμανση με τον όρο “Express Delivery”. Επίσης, μπορείτε να βλέπετε συγκεντρωμένες, γρήγορα και εύκολα, τις συγκεκριμένες παραγγελίες στο ξεχωριστό tab που δημιουργήσαμε “Express Delivery”. Εκεί θα αναγράφεται το πλήθος των σχετικών παραγγελιών “Προς Αποστολή”.
Χρησιμοποιώ Webhook/API. Πώς ξεχωρίζω τις Express παραγγελίες μου;
Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε το Webhook ή το API για τις παραγγελίες του Skroutz Marketplace, μπορείτε να ενημερώσετε τον τεχνικό του καταστήματός σας ότι έχουμε προσθέσει στο order
object το πεδίο express
τύπου boolean [true|false]
για να μπορείτε να αναγνωρίζετε τις παραγγελίες που αφορούν στην υπηρεσία Express Delivery. Υπενθυμίζουμε, επίσης, ότι θα μπορείτε να διακρίνετε τις Express παραγγελίες σας και από τα μειωμένα options στο pickup_window
και το dispatch_until
, που είναι το τέλος του μοναδικού διαθέσιμου pickup window. Οι Express Delivery παραγγελίες θα αλλάζουν αυτόματα state σε "Accepted
" εντός 2-3 λεπτών.
Αποδέχομαι τις παραγγελίες Express Delivery;
Όχι. Οι Express παραγγελίες γίνονται αυτόματα αποδεκτές από το σύστημα (auto-accept).
Τι κάνω εάν δεν μπορώ να εξυπηρετήσω την Express παραγγελία;
Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία δεν είναι εφικτό να διεκπεραιωθεί από εσάς, θα πρέπει να προχωρήσετε σε απόρριψη της μέσω του διαχειριστικού το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία δεν είναι εφικτό να διεκπεραιωθεί από εσάς, θα πρέπει να προχωρήσετε σε απόρριψη της μέσω του διαχειριστικού το συντομότερο δυνατό. Σας υπενθυμίζουμε ότι όταν ενεργοποιείται η υπηρεσία, αυτόματα συμμετέχουν σε αυτήν όλα τα προϊόντα με διαθεσιμότητα “Άμεσα Διαθέσιμο”. Εάν κάποια προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή δεν μπορείτε να τα υποστηρίξετε μέσω αυτής της υπηρεσίας, θα πρέπει να αλλάξετε τη διαθέσιμότητά τους στο XML ή μέσω του Χώρου Συνεργατών σε “Διαθέσιμο από 1 έως 3 ημέρες". Εδώ υπενθυμίζουμε πως μη εξυπηρέτηση Express παραγγελιων επηρεάζει το Ποσοστό Διεκπεραίωσης Express Παραγγελιών (όπως εξηγήθηκε παραπάνω). Συνεπώς συνίσταται μεγάλη προσοχή και συνέπεια στη διαχείριση Express παραγγελιών ώστε το κατάστημα να διατηρεί την δυνατότητα να λαμβάνει Express παραγγελίες.
Πότε γίνεται η παράδοση του δέματος στην μεταφορική;
Μετά την αποστολή του email, θα πρέπει να μπαίνετε στο διαχειριστικό σας για να βλέπετε ποιο είναι το προϊόν της παραγγελίας και να ετοιμάζετε το δέμα. Αν η παραγγελία γίνει μέχρι τις 14:00, θα πρέπει να γίνει παράδοση στη μεταφορική την ίδια ημέρα κατά το διάστημα του απογευματινού παραθύρου (15:00-17:00), το οποίο ορίζεται αυτόματα και δεν επιδέχεται παράτασης. Αν η παραγγελία γίνει μετά τις 14:00 και έως τις 09:00 της επόμενης εργάσιμης, τότε η παράδοση στη μεταφορική θα γίνεται την επόμενη ημέρα, κατά το πρωινό παράθυρο (10:00 - 14:00).
Εκτός από το προϊόν, τι άλλο θα πρέπει να έχω έτοιμο για να παραδώσω στη μεταφορική;
Θα παραδίδετε στη μεταφορική:
- τη συσκευασία με το προϊόν
- την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο που έχετε εκδώσει
- το voucher που έχετε εκτυπώσει από το διαχειριστικό
Όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η ομάδα μας!