Τα προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία της μόδας, της παιδικής μόδας και της αθλητικής μόδας πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Μέγεθος (size)
To μέγεθος του προϊόντος
Στο πεδίο size του αρχείου XML πρέπει να αποστέλλονται μόνο τα διαθέσιμα μεγέθη των προϊόντων και να συμφωνούν με τα αντίστοιχα μεγέθη που προβάλλονται στη σελίδα του προϊόντος στο e-shop.
Τα προϊόντα που ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές.
Προτείνεται παράλληλα με το πεδίο Μέγεθος (size) να συμπληρώνεται και το πεδίο Παραλλαγές μεγέθους προϊόντων (Size Variations). Οι τεχνικές προδιαγραφές για την προσθήκη του νέου πεδίου στο XML περιγράφονται αναλυτικά στο Skroutz XML data feed specification.
Παπούτσια
Numerical sizes
Τα μεγέθη που δηλώνονται για τα παπούτσια πρέπει να είναι αριθμητικά και να συνοδεύονται από το σύστημα μέτρησης στο οποίο αντιστοιχούν
Αποδεκτά συστήματα μέτρησης: EU, UK, US
- Ενδεικτικά παραδείγματα
-
<size>EU 38, EU 40, EU 44</size>
<size>UK 1, UK 2, UK 4, UK 5.5, UK 6.5, UK 7.5, UK 8.5, UK 12</size>
<size>US 2 US 4.5, US 5, US 8, US 10.5, US 14</size>
Σε περίπτωση που το διαθέσιμο μέγεθος ενός προϊόντος διατίθεται σε εύρος από τον κατασκευαστή, τότε αυτό δηλώνεται με παύλα (-) και με αυτόν τον τρόπο προβάλλεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για το προϊόν.
- Ενδεικτικά παραδείγματα
-
<size>EU 38-40</size>
<size>UK 2.5-5, UK 7-9.5</size>
<size>US 0.5-3, US 4.5-5.5, US 8-9</size>
Παντελόνια
Τα μεγέθη για τα παντελόνια μπορούν να δηλώνονται με μία από τις παρακάτω μορφές:
International System (IS)
- Ενδεικτικό παράδειγμα
-
<size>XXS, XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL</size>
Numerical sizes
Στην περίπτωση που τα μεγέθη των προϊόντων είναι αριθμητικά πρέπει να αναγράφεται και το σύστημα μέτρησης στο οποίο αντιστοιχούν.
Αποδεκτά συστήματα μέτρησης: EU, UK, US, WL (Waist/Length)
- Ενδεικτικά παραδείγματα
-
<size>EU 32, EU 36, EU 40, EU 44</size>
<size>UK 4, UK 6, UK 12, UK 14, UK 18, UK 24</size>
<size>US 2 US 4, US 8, US 16, US 22, US 26</size>
<size>WL 24, WL 28, EU 30, WL 42</size>
Σε περίπτωση που ένα παντελόνι χαρακτηρίζεται από δύο μεγέθη, waist και length, τότε μπορούν να δηλωθούν και τα δύο νούμερα με τη χρήση της καθέτου "/".
- Ενδεικτικό παράδειγμα
- Γυναικείο Τζιν Παντελόνι MyBrand με μέγεθος: Μέση (waist) 36 και μήκος (length) 34
-
<size>WL 36/34</size>
Μπλούζες
Τα μεγέθη για τις μπλούζες μπορούν να δηλώνονται με μία από τις παρακάτω μορφές:
International System (IS)
- Ενδεικτικό παράδειγμα
-
<size>XXS, XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL</size>
Numerical sizes
Στην περίπτωση που τα μεγέθη των προϊόντων είναι αριθμητικά πρέπει να αναγράφεται και το σύστημα μέτρησης στο οποίο αντιστοιχούν.
Αποδεκτά συστήματα μέτρησης: EU, UK, US
- Ενδεικτικά παραδείγματα
-
<size>EU 28, EU 36, EU 40, EU 56</size>
<size>UK 4, UK 6, UK 12, UK 14, UK 18, UK 24, UK 40, UK 46</size>
<size>US 2 US 4, US 8, US 16, US 28, US 36, US 42</size>
Σε περίπτωση που το διαθέσιμο μέγεθος ενός προϊόντος διατίθεται σε εύρος από τον κατασκευαστή, τότε αυτό δηλώνεται με παύλα (-) και με αυτόν τον τρόπο προβάλλεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων για το προϊόν.
- Ενδεικτικά παραδείγματα
-
<size>EU 32-36, EU 38-46</size>
<size>UK 4-6, UK 12-18, UK 24-28</size>
<size>US 4-8, US 10-16</size>
Κατασκευαστής (manufacturer)
Ο κατασκευαστής του προϊόντος
Εάν τα προϊόντα φέρουν το brand του καταστήματος σας στις σχετικές ετικέτες (καρτελάκι, ετικέτα κλπ), στο πεδίο κατασκευαστή μπορεί να καταχωρηθεί η επωνυμία του brand/καταστήματος. Για να οριστεί στο προϊόν κάποιο άλλο brand το οποίο δεν υπάρχει ήδη ως κατασκευαστής στην πλατφορμα μας, θα πρέπει να είναι επίσημο brand (με website, ταμπελάκια στα ρούχα, αναγνωρισιμότητα). Μη επώνυμα προϊόντα (OEM) δεν ταξινομούνται στις κατηγορίες της Μόδας.
Πρόσθετες φωτογραφίες (additional image link)
Το link με την επιπλέον φωτογραφία του προϊόντος
Στις κατηγορίες της μόδας είναι υποχρεωτικό να αποστέλλονται πολλαπλές additional images (τουλάχιστον 2-3 φωτογραφίες συμπεριλαμβανομένης της κύριας φωτογραφίας, ανάλογα την προϊοντική κατηγορία, σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα). Οι επιπλέον φωτογραφίες θα πρέπει να προστίθενται σε ξεχωριστό πεδίο του XML σας. Αν δεν διατίθεται αρχειο XML, χρειάζεται να συμπληρώνονται στο πεδίο “Εικόνες” κατα την δημιουργία προϊόντος.
Όπου είναι υποχρεωτικό να αποστέλλονται περισσότερες από μία φωτογραφίες, θα πρέπει να είναι διαφορετικές γωνίες λήψης ή λεπτομέρειες του προϊόντος (πχ. μπροστινή όψη, πλαϊνη, πίσω όψη, λεπτομέρεια του είδους, κοντινό στην υφή, κλπ). Συνιστάται να αποστέλλονται φωτογραφίες όπου το προϊόν είναι και φορεμένο σε μοντέλο αλλά και σκέτο σε μονόχρωμο φόντο.
Φωτογραφίες “ghost mannequin”, δηλαδή φωτογραφίες όπου το προϊόν έχει φωτογραφηθεί σε κούκλα η οποία κατόπιν επεξεργασίας έχει αφαιρεθεί, είναι αποδεκτές.
Φωτογραφίες στις οποίες εμφανίζονται κούκλες βιτρίνας (mannequin), δεν είναι αποδεκτές.
Οι φωτογραφίες πρέπει να έχουν τουλάχιστον μία από τις δύο διαστάσεις μεγαλύτερη από 1000 pixels.
Περιορισμοί- Φωτογραφίες πάνω σε κούκλα βιτρίνας /κούκλα ραπτικής/ σε κρεμάστρα δεν είναι αποδεκτές.
- Φωτογραφίες με watermark ή άλλο vector πάνω στη φωτογραφία (όπως NEW, SALE, κλπ) δεν είναι αποδεκτές.
- Φωτογραφίες όμοιες μεταξύ τους με παρέμβαση στο φόντο θα μετράνε σαν μία.
- Οι σελίδες των πρόσθετων φωτογραφιών πρέπει να διαθέτουν πιστοποιητικό SSL και κρυπτογράφηση με το πρωτόκολλο https. Αναλυτικές πληροφορίες για την προσθήκη του πεδίου στο XML σας θα βρείτε εδώ.
Οι κατηγορίες που πρέπει να έχουν τουλάχιστον 3 φωτογραφίες συμπεριλαμβανομένης της κύριας φωτογραφίας
- Παπούτσια Ανδρικά, Γυναικεία, Παιδικά & Αθλητικά
- Ρούχα Ανδρικά & Γυναικεία
- Μαγιό Ανδρικά & Γυναικεία
- Τσάντες Ανδρικές & Γυναικείες, Πορτοφόλια Ανδρικά & Γυναικεία, Τσαντάκια Μέσης, Σακίδια Πλάτης
Οι κατηγορίες που πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2 φωτογραφίες συμπεριλαμβανομένης της κύριας φωτογραφίας
- Εσώρουχα Ανδρικά & Γυναικεία (εκτός από Σουτιέν), Πιτζάμες Ανδρικές & Γυναικείες
- Αθλητικά Ρούχα (εκτός από ρούχα χορού), Διαφημιστικά Ρούχα
- Παρεό, Ρούχα Παραλίας
- Ρούχα Εγκυμοσύνης, Μαγιό Εκγυμοσύνης
- Καπέλα, Ανδρικές & Γυναικείες ζώνες, Ανδρικά & Γυναικεία κασκόλ, Γυναικεία Φουλάρια, Σκούφοι, Γάντια
- Παιδικά Ρούχα (εκτός T-shirt, Φόρμες, Κολάν, Ισοθερμικά), Παιδικά Μαγιό
- Παιδικά και βρεφικά παπούτσια αγκαλιάς, θαλάσσης και παιδικές παντόφλες
- Νεσεσέρ, Ομπρέλες, Αθλητικά Γάντια, Αθλητικές Τσάντες και Ορειβατικά Σακίδια
Υλικό ή ύφασμα προϊόντος (material)
Το βασικό υλικό ή ύφασμα του προϊόντος
Στον τίτλο του προϊόντος πρέπει να αναγράφεται το βασικό υλικό ή ύφασμα του προϊόντος. Για παράδειγμα στον τίτλο ενός μπουφάν, πρέπει να περιλαμβάνεται ένα από τα εξής λεκτικά: δερμάτινο, αντιανεμικό, gore-tex, κ.λπ.
Χρώμα (color)
Το χρώμα του προϊόντος
Προϊόντα που βγαίνουν σε διαφορετικές αποχρώσεις θα πρέπει να αποστέλλονται ως ξεχωριστά προϊόντα στο XML. Για παράδειγμα, εάν μια μπλούζα υπάρχει σε 3 χρώματα θα πρέπει να υπάρχει 3 φορές στο XML, με διαφορετικό ID, και το πεδίο color να αναγράφει το αντίστοιχο χρώμα.
Φύλο (sex)
Το φύλο για το οποίο προορίζεται το προϊόν
Η συγκεκριμένη πληροφορία είναι σημαντική για τη σωστή κατηγοριοποίηση του προϊόντος. Συμπληρώστε στον τίτλο του προϊόντος τα λεκτικά:
- άνδρας
- γυναίκα
- unisex
- παιδί
ή παρεμφερή (αντρικό, για παιδιά, κ.λπ.) προκειμένου να δηλώσετε το φύλο για το οποίο προορίζεται το προϊόν.
Κολεξιόν
Η σεζόν στην οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το προϊόν
Στην περιγραφή πρέπει να αναγράφεται η κολεξιόν του προϊόντος ώστε να αναδεικνύονται οι νέες συλλογές. Για να αναγνωριστεί η κολεξιόν πρέπει να αναγράφεται η λέξη “κολεξιόν”, “collection” ή “συλλογή” και δίπλα η εποχή και η χρονιά, για παράδειγμα “Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024” ή “Καλοκαίρι 2025” στα ελληνικά ή στα αγγλικά.